هیاتی از بیمه مرکزی از شرکت های بیمه نوین، تجارت نو و سامان بازدید کردند

نمایه بانک : در راستای اجرای سیاست های راهبردی و ماموریت های بیمه مرکزی و همچنین نظارت مستمر بر فعالیت شرکت های بیمه ای، برنامه بازدیدهای دوره ای از شرکت های بیمه در دستور کار بیمه مرکزی قرار گرفت.
  • پنجشنبه 9 خرداد 1398 ساعت 9:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی ، دکتر غلامرضا سلیمانی با تاکید بر تعامل هر چه بیشتر دستگاه ناظر از اعضای هیات عامل و مدیران بیمه مرکزی خواست تا با حضور در شرکت های بیمه و تشکیل جلسات مشترک با مدیران عامل و اعضای هیات مدیره این شرکت ها ضمن بررسی آخرین وضعیت عملکرد فنی، عملیات بیمه ای و صورت های مالی از نزدیک در جریان آخرین تحولات بیمه ای قرار بگیرند.
بر اساس این گزارش، این هیئت پس از بازدید و بررسی مسائل و مشکلات شرکت‌های بیمه ایران، آسیا، دانا، پارسیان، رازی، حکمت، کوثر و همچنین پژوهشکده بیمه در ادامه در شرکت های بیمه نوین، تجارت نو و سامان نیز حضور یافتند و با برپایی جلسات مشترک با گردانندگان این شرکت ها با مدیران عامل، معاونان و اعضای هیات مدیره جلساتی برگزار کردند.
گفتنی است در راستای تقویت تعامل نهادناظر و صنعت بیمه این بازدیدها و نشست های مشترک با ابتکار رییس کل بیمه مرکزی به شکل مستمر ادامه خواهد داشت.


ثبت نظر

ارسال