گام دیگر بیمه تجارت‌ نو در حمایت از سهامدارن

نمایه بانک : در راستای استراتژی بیمه تجارت نو مبنی بر حمایت همه جانبه از سهامدران، بازنشستگان پست بانک ایران تحت پوشش بیمه تکمیلی این شرکت قرارگرفتند.
  • چهارشنبه 6 آذر 1398 ساعت 2:10

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت نو ، مدیرعامل پست بانک ایران در این رابطه اظهارداشت: با هدف کمک به بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی خانواده‌های این بانک و کاهش دغدغه‌های آنان در زمینه هزینه‌های درمانی، براساس استعلام‌های اخذ شده از شرکت‌های بیمه و با رعایت صرفه و صلاح بانک، شرکت بیمه تجارت‌نو به‌عنوان بیمه‌گر تکمیلی این بانک برگزیده شد.

 

بهزاد شیری تصریح کرد: براین اساس همسر، فرزندان و والدین بازنشستگان و شاغلین این بانک اعم از مرد و زن مشمول طرح‌های بیمه‌ای تکمیلی درمانی می‌شوند.

 

وی با اشاره به اینکه؛ پوشش‌های بیمه‌ای دارای طرح‌ها متنوعی است که هریک از کارکنان و بازنشستگان می‌توانند با توجه به شرایط خود از آن استفاده کنند، تاکید داشت: در این طرح تمامی هزینه‌های کلینیکی و پاراکلینیکی مشمول قراردادهای بیمه‌ تکمیلی کارکنان و بازنشستگان بانک می‌شود. در بیمه‌ تکمیلی سال‌جاری علاوه بر پوشش‌های سال قبل، هزینه‌های ویزیت، عینک و دندانپزشکی نیز تحت پوشش خواهدبود.


ثبت نظر

ارسال