همه چیز درباره اپلیکیشن پات

نمایه بانک : اپلیکیشن پات متعلق به شرکت کارت اعتباری ایران کیش است. این اپلیکیشن قابل‌نصب روی سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS است؛ برای دانلود اپلیکیشن پات می‌توانید از طریق کافه بازار، مایکت و خود سایت ایران کیش اقدام کنید.
  • چهارشنبه 5 مهر 1396 ساعت 2:29

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی ایران کیش، اپلیکیشن پات متعلق به شرکت کارت اعتباری ایران کیش است. این اپلیکیشن قابل‌نصب روی سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS است؛ برای دانلود اپلیکیشن پات می‌توانید از طریق کافه بازار، مایکت و خود سایت ایران کیش اقدام کنید.

ثبت‌نام در اپلیکیشن پات

بعد از دانلود و نصب اپلیکیشن و باز کردن برنامه ابتدا شماره تلفن همراهتان را وارد کنید تا کد فعال‌سازی اپلیکیشن برایتان ارسال شود. بعد از وارد کردن کد فعال‌سازی وارد منوی اصلی برنامه می‌شوید.

منوی اصلی اپلیکیشن پات

در منوی اصلی اپلیکیشن پات ۹ خدمت به چشم می‌خورد که با کلیک روی آیکون هر خدمت، صفحهٔ موردنظر باز می‌شود. این ۹ خدمت در ادامه آمده‌اند:

  1. پرداخت قبض
  2. خرید شارژ
  3. کارت به کارت
  4. نیکوکاری
  5. پِی‌پات
  6. پرداخت
  7. مسابقه عکس
  8. لیگ برتر
  9. سلامت

۱. پرداخت قبض:

در این بخش می‌توانید علاوه بر پرداخت قبوض آب، برق و…، قبض تلفن همراهتان را هم پرداخت کنید. برای پرداخت قبض همراه بعد از وارد کردن شماره تلفن همراه و انتخاب نوع قبض (میان‌دوره و پایان دوره) تنها چیزی که برای پرداخت به آن نیاز دارید «شماره کارت» و «رمز دوم کارت» است.

۲. خرید شارژ:

برای خرید شارژ تنها کافی است «شماره همراه»، «مبلغ»، «شماره کارت» و «رمز دوم کارتتان» را وارد کنید.

۳. کارت به کارت:

از طریق این بخش می‌توانید از مبدأ کارت بانک‌های قوامین، ایران زمین، پست بانک ایران، دی و انصار به کلیه کارت‌های عضو شتاب کارت به کارت کنید. برای این کار کافی است «شماره کارت مبدأ»، «شماره کارت مقصد» و «مبلغ» موردنظرتان را وارد کنید و روی گزینه «ادامه» کلیک کنید.

۴. نیکوکاری:

در این بخش می‌توانید به مؤسسات خیریه‌ای که در این اپلیکیشن وجود دارند مبلغ موردنظرتان را واریز کنید. در این قسمت بعد از انتخاب «نام موسسه» و «مبلغ» موردنظر تنها چیزی که می‌خواهید «شماره کارت» و «رمز دوم کارت» است. نام تعدادی از موسسه‌های خیریه‌ای که در این اپلیکیشن هستند در ادامه آمده است:

  • موسسه محک تهران
  • موسسه محک کرج
  • بنیاد خیریه کودکان مفید
  • خانه‌ای بی
  • و…

۵. پِی‌پات:

کارت وفاداری (پِی‌پات)، کارت‌هایی هستند که در اختیار مشتریان ایران کیش قرار می‌گیرند تا کاربران بتوانند از مجموعه امکانات این نرم‌افزار بهتر استفاده کنند. در این قسمت می‌توانید کارت پِی‌پات خود را شارژ کنید، برای آن گذرواژه بگذارید و یا گذرواژه قبلی خود را تغییر دهید.

** پِی‌پات کیف پول الکترونیکی است که به شماره موبایل شما متصل است. شما می‌توانید مبلغی از کارت بانکی خود را به پِی‌پات شارژ کنید و در تمام مراحل پرداخت از پِی‌پات برای پرداخت استفاده کنید. شما می‌توانید روی پِی‌پات رمز بگذارید و یا رمز آن را غیرفعال کنید. در هر یک از مراحل پرداخت در صورت رمزدار بودن پِی‌پات، رمز از شما پرسیده می‌شود و در صورت نداشتن رمز، پرداخت بدون رمز از پِی‌پات انجام می‌گیرد و میزان موجودی با کلیک روی آیکون پِی‌پات قابل‌رؤیت است.

۶. پرداخت:

در این بخش می‌توانید با وارد کردن نام پایانه خریدی که این اپلیکیشن از آن حمایت می‌کند و وارد کردن مبلغ و شناسه پرداخت، پرداختتان را انجام دهید. برای انجام این کار می‌توانید یا شماره کارتتان را وارد کنید و یا از طریق پِی‌پات این کار را انجام دهید.

برخی از پایانه‌های خریدی که در این اپلیکیشن هستند در ادامه آمده است:

  • اندیشه سبز خزر
  • سامانه فروش بلیت فوتبال
  • سامانه مدیریت خدمات ویژه شهروندی خوش
  • مانوگالری
  • آسان خریدگر
  • و…

۷. مسابقه عکس:

در این بخش می‌توانید در بخش مسابقه‌ی عکس شرکت کنید و به عکس و هنرپیشه‌ی محبوب خود رای دهید. به صد نفر از شرکت‌کنندگان در مسابقه، به قید قرعه، یک میلیون ریال اعتبار در پِی‌پات اهدا خواهد شد.

۸. لیگ برتر:

در این قسمت می‌توانید یکی از مسابقاتی که در لیست این بخش قرار دارد را انتخاب کنید، سپس با کلیک روی دکمه‌های برد یا تساوی، پیش‌بینی خود را ثبت کرده و امتیاز پیش‌بینی‌تان را افزایش دهید.

۹. سلامت:

با استفاده از این بخش می‌توایند سرویس «پات سلامت» را فعال و یا غیرفعال کنید.

این اپلیکیشن یک منوی کشویی هم دارد که شامل «مدیریت کارت‌ها»، «مدیریت شماره تلفن»، «سوابق تراکنش»، «پیام‌ها»، «پروفایل»، «دعوت دوستان»، «به‌روزرسانی» و «راهنما» است.

مدیریت کارت‌ها: در این بخش می‌توانید کارتی را اضافه و یا پاک کنید.

مدیریت شماره تلفن: در این قسمت می‌توانید شماره همراه‌هایی که با آن‌ها تراکنش انجام داده‌اید را پاک کنید و یا شماره همراه جدیدی را اضافه کنید.

سوابق تراکنش: در این بخش می‌توانید تراکنش‌هایی که با استفاده از این برنامه انجام داده‌اید را ببینید.

پیام‌ها: در این قسمت شما می‌توانید پیام‌هایی که پات برایتان ارسال می‌کند را ببینید.

پروفایل: دربخش پروفایل می‌توانید اطلاعات خودتان را وارد کنید که شامل: نام و نام خانوادگی، پست الکترونیکی و تاریخ تولد است.

دعوت دوستان: در این قسمت می‌توانید لینک دریافت پات را با دوستانتان به اشتراک بگذارید تا دوستانتان هم از این برنامه استفاده کنند.

بروز رسانی: اگر نسخه جدید برنامه در دسترس باشد، شما می‌توانید از طریق این قسمت برنامه را به روز کنید.

راهنما: در بخش راهنما اطلاعاتی درباره پِی‌پات وجود دارد.

 

پشتیبانی اپلیکیشن پات

درصورتی‌که در هنگام نصب و یا کار با اپلیکیشن پات با مشکلی روبه‌رو شدید، می‌توانید با شماره ۸۵۹۴۹-۰۲۱ تماس بگیرید و یا از طریق آدرس ایمیل info@irankish.com با پشتیبانی اپلیکیشن پات در ارتباط باشید.

نوشته : مینا حاجی (راه پرداخت)


ثبت نظر

ارسال