بیمه دات کام ابزاری برای مقایسه قیمت و خرید بیمه

نمایه بانک : یکی از استارت آپ های مستقر در طبقه دوم محل برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران که مجوز دانش بنیان نیز دارد، «بیمه دات کام» است؛ شرکتی نوپا که با ایجاد پلاتفرمی اینترنتی، سعی دارد خدمات قابل ارایه بیمه را به صورت یکجا به کاربران عرضه کند. با فاطمه شریفیون مدیرعامل بیمه دات کام گفت وگوی کوتاهی انجام داده ایم.
  • چهارشنبه 3 آبان 1396 ساعت 4:44
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از ستاد خبری سومین نمایشگاه تراکنش ایران، یکی از استارت آپ های مستقر در طبقه دوم محل برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران که مجوز دانش بنیان نیز دارد، «بیمه دات کام» است؛ شرکتی نوپا که با ایجاد پلاتفرمی اینترنتی، سعی دارد خدمات قابل ارایه بیمه را به صورت یکجا به کاربران عرضه کند. با فاطمه شریفیون مدیرعامل بیمه دات کام گفت وگوی کوتاهی انجام داده ایم.
 بیمه دات کام چیست و چه خدماتی ارایه می کند؟
بیمه دات کام یک پلتفورم بیمه ای آنلاین است. ما سعی کرده ایم که تمامی سرویس های الکترونیکی صنعت بیمه را در این پلتفرم پیاده سازی و به مشتریان ارائه کنیم
در واقع بیمه دات کام در دو لایه سرویس میدهد. یکی لایه B2B است که در این لایه این سرویس را در نرم افزارهای موبایلی یا به بیزینس های مختلف می توانیم ارائه کنیم. نوع دیگر هم B2C است که خدمات به مشتری نهایی ارایه می شود. در این لایه که در  پورتال بیمه دات کام ارایه می شود،  در حال حاضر 5 خدمت اصلی از 20 شرکت بیمه همراه با امکان مقایسه و استعلام نرخ و پارامترهای دیگری که می تواند در تصمیم گیری مشتری تاثیرگذار باشد، ارائه می دهیم.
 
 استفاده از بیمه دات کام چه مزایایی برای بیمه گذار دارد؟
بیمه گذار می تواند بلافاصله پس از خرید بیمه برگ آن را چاپ و استفاده کند و نیازی به مراجعه به نمایندگی و تحویل بیمه نامه نیست. مگر در بیمه هایی مانند بیمه شخص ثالث که برگه آن نوع چاپ مشخص دارند
ما سرویس تحویل بیمه را در کل کشور داریم و در حال حاضر نمایندگان مان فعال هستند و در کوتاه ترین زمان و یا زمانی که خود بیمه گذار اعلام کرده، به صورت رایگان به وی تحویل می شود.
 
 دسترسی به بیمه دات کام از چه راه هایی ممکن است؟ 
در حال حاضر فقط نسخه وب عملیاتی شده و نرم افزارهای موبایلی در حال تولید هستند. با توجه به اینکه ما شرکت دانش بنیان هم هستیم، روش هایی اتخاذ کرده ایم برای اینکه این صنعت را به معنای واقعی الکترونیکی کنیم، نه اینکه موارد موجود را کامپیوتری کنیم به همین دلیل حساسیت های بالاتری داشتیم برای تولید زیرساخت های مان و الان نسخه وب عملیاتی شده و در خدمت همه مردم کشور است
 
 برای ماندن در بازار رقابت، سرویس شما چه مزایای نسبی دارد؟
ما زیرساخت انعطاف پذیر و کارایی را به نام باشگاه مشتریان راه اندازی کرده ایم که بومی شده و مناسب صنعت بیمه طراحی شده است و می تواند امتیاز بسیار زیادی هم برای شرکت های بیمه گر و بیمه گذاران باشد.
این نکته هم قابل عرض است که وب سرویس های ما قابلیت پیاده سازی به عنوان مثال کد یکتایی که در بیمه شخص ثالث هست را داردکه در دیگر رقبای ما وجود ندارد. ما کاملا به سیستم های بیمه گری شرکت های بیمه متصل هستیم و به واسطه آن می توانیم به صورت آنلاین و دقیق امکان مقایسه و استعلام را به بیمه گذار بدهیم.

ثبت نظر

ارسال