غول بانکداری سوییس، خدمات دارایی رمزنگاری ارائه می‌دهد

نمایه بانک : طبق یک خبر رسمی منتشر شده از Julius Baer در ۲۶ فوریه، این غول بانکی سوییس، در نظر دارد با همکاری استارتاپ بانک رمزنگاری Seba Crypto، دسترسی مشتریان خود به خدمات دارایی رمزنگاری را ارائه دهد.
  • چهارشنبه 8 اسفند 1397 ساعت 10:6

به گزارش نمایه بانک ،  به نقل از فابا نیوز ، خبر رسمی منتشر شده حاکی از آن است که این همکاری زمانی به اجرا در خواهد آمد که به Seba، مجوز واسطه گری اوراق بهادار و بانکی از سوی اداره نظارت بر بازار مالی سوئیس اعطا شود.

سپس این بانک سوئیسی شروع به ارائه راهکارهای ذخیره‌سازی دارایی های دیجیتال، معاملات و تراکنش ها و راه‌حل‌های سرمایه‌گذاری در همکاری با استارتاپ رمزنگاری Seba Crypto خواهد کرد.

این اعلامیه همچنین فاش کرد که این غول بانکی از سال گذشته یکی از سهامداران اقلیت Seba بوده‌است.

براساس خبر رسمی منتشر شده از Seba، انتخاب Peter Gerlach، رئیس بخش بازار بانک Julius Baer، به عنوان هیات‌مدیره شرکت Seba در روز ۲۰ مارس به سهامداران شرکت پیشنهاد خواهد شد.

در این اعلامیه به نقل از Gerlach آمده‌است: در Julius Baer، ما متقاعد شده‌ایم که دارایی‌های دیجیتال تبدیل به یک کلاس دارایی پایدار قانونی از یک نمونه سرمایه گذار خواهد شد.

Seba Crypto که قصد دارد به یک بانک خدمات مرتبط با ارزهای دیجیتال تبدیل شود، ۱۰۰ میلیون فرانک سوئیس (حدود ۹۹.۸ میلیون دلار) به این منظور در پایان سپتامبر سال گذشته افزایش سرمایه خواهد داشت.

در سال ۲۰۱۸، Julius Baer گزارش داد که ۳۸۲.۱ میلیارد فرانک سوئیس (حدود ۳۸۱.۶ میلیارد دلار) دارایی تحت مدیریت خود دارد.

همانطور که در ابتدای این ماه گزارش داده شد، Seba Crypto یک قرارداد با بانک ارائه دهنده رهن Hypothekarbank Lenzburg AG سوئیس امضا کرد تا از سیستم بانکداری هسته‌ای آن موسوم به Finstar استفاده کند.

منبع : Cointelegraph


ثبت نظر

ارسال