جذاب‌ترین مقاصد سرمایه‌گذاری در اروپا معرفی شدند

نمایه بانک : انگلیس، آلمان و فرانسه به عنوان جذاب‌ترین مقاصد برای سرمایه‌گذاران خارجی در اروپا برای سال ۲۰۱۷ معرفی شدند.
  • جمعه 25 خرداد 1397 ساعت 15:36

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از ایسنا ، به نقل از رادیو فرانسه، طبق مطالعات موسسه "حسابداران ای ایگرگ" حجم پروژه هایی که با سرمایه گذاری خارجی در فرانسه در سال ۲۰۱۷ انجام شد به نسبت سال ۲۰۱۶ افزایشی ۳۱ درصدی داشته است و این کشور به سومین مقصد برتر برای سرمایه گذاری خارجی اروپا تبدیل شده است.

در این سال ۱۰۱۹ پروژه جدید توسط سرمایه گذاران خارجی در این کشور انجام یا آغاز شده است.

طبق این گزارش، انگلیس با ۱۲۰۵ پروژه در صدر قرار دارد و آلمان نیز موفق به تامین سرمایه ۱۱۲۴ پروژه از محل سرمایه گذاری های خارجی شده است. با این حال برای نخستین بار، پاریس به لطف بریگزیت موفق شده است میزبان بیش از ۵۰۲ شرکت بین المللی باشد که بیش از لندن است.

همچنین در رده بندی مشاغل ایجاد ناشی از محل سرمایه گذاری های خارجی، انگلیس با ۵۰۱۹۶ شغل در صدر قرار دارد و پس از این کشور، آلمان با ۳۱۰۳۷ شغل، روسیه با ۲۵۷۸۸ شغل و فرانسه با ۲۵۱۲۶ شغل قرار دارند.

بیشترین سرمایه گذاری خارجی مربوط به پروژه های صنعتی با ۳۲۳ پروژه است که ۳۲ درصد مشاغل نیز در همین حوزه ایجاد شده است. آمریکا بزرگ ترین سرمایه گذار خارجی در فرانسه بوده است و پس از این کشور، انگلیس و آلمان قرار دارند.  

 


ثبت نظر

ارسال