تقدیر استاندار بوشهر از جنگل کاری بانک مهر اقتصاد در خوزستان

نمایه بانک : رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان بوشهر با عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر دیدار کرد.
  • پنجشنبه 31 خرداد 1397 ساعت 2:43

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد ،  عبدالکریم گراوند - استاندار بوشهر - در این دیدار گفت: بانک مهر اقتصاد با توجه به آمارهای ارائه شده در پرداخت وام و تسهیلات و حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی عملکرد مطلوبی داشته که امیدواریم این روند ادامه یابد.

استاندار بوشهر افزود: این قبیل اقدامات می تواند هم مایه خیر و برکت برای بانک باشد و هم کمک قابل توجهی به تولید و اشتغال جوانان و درآمدزایی مردم استان نماید .

گراوند خاطر نشان کرد: پایین بودن درصد معوقات بانک مهر اقتصاد نشان از روان سازی و تسهیل شرایط پرداخت تسهیلات و رضایتمندی مردم از این بانک دارد که انشا ا... این رویه با قوت و قدرت استمرار داشته باشد.

استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود از جنگل کاری 180 هکتاری بانک مهر اقتصاد در زمین ها بایر خوزستان تقدیر کرد و گفت: بسیار خرسندیم که این بانک علاوه بر فعالیت اقتصادی در عرصه های فرهنگی و مسئولیت های اجتماعی نیز اقدامات موثری صورت داده است.

وی با بیان اینکه این اقدام خداپسندانه  باید الگویی برای سایر دستگاه ها باشد، افزود: طی سال های اخیر پدیده ریزگردها و گرد و غبار مشکلات عدیده ای را برای مردم دو استان خوزستان و بوشهر بوجود آورده و باعث مختل شدن زندگی و سلامت آنها شده لذا همه باید تلاش کنیم چرا که مرتفع شدن مشکلات زیست محیطی نیاز به یک عزم ملی دارد.   

در ادامه، عبدالرحیم دشمن زیاری  رئیس اداره امور شعب استان بوشهر - گزارشی از عملکرد بانک در حوزه حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی، بانکداری اسلامی و ارائه تسهیلات به تولید کنندگان و صنعتگران استان ارائه کرد و گفت: در سال گذشته بیش از 10 هزار فقره وام و تسهیلات با اعتباری بالغ بر 350 میلیارد تومان در قالب طرح های مختلف، به آحاد مردم شریف استان بوشهر پرداخت شده است .


ثبت نظر

ارسال