گزارش نوبخت در مورد شاخص‌های برنامه ششم در کمیسیون تلفیق

نمایه بانک : سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم از ارائه گزارش رئیس سازمان برنامه بودجه در جلسه امروز کمیسیون در مورد شاخص های برنامه ششم خبر داد.
  • چهارشنبه 10 شهریور 1395 ساعت 12:32

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از ایسنا ، محمد خدابخشی اظهار کرد: در جلسه امروز (سه‌شنبه) کمیسیون تلفیق برنامه ششم دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص چگونگی تدوین لایحه برنامه ششم و توجه به سیاست‌های  کلی برنامه و سیاست‌های  اقتصاد مقاومتی در تعیین اولویت‌ها گزارشی را  ارائه کرد.

وی افزود:  آقای نوبخت هم‌چنین در گزارش خود ویژگی‌های برنامه تدوین شده را مورد اشاره قرار داد و گفت که در این برنامه از مدل های علمی، اقتصادی استفاده شده است. ایشان هم‌چنین به هدف‌گذاری های برنامه ششم از جمله رشد اقتصادی هشت درصد ، نرخ بیکاری تک رقمی  ونرخ تورم اشاره کرد.

خدابخشی با اشاره به توضیحات نوبخت درباره سهم بخش‌های مختلف در تامین منابع در برنامه ششم خاطر نشان کرد: جلسه بعدی کمیسیون تلفیق بعد از تعطیلات تابستانی دو هفته ای مجلس برگزار خواهد شد و کلیات برنامه ششم در دستور کار کمیسیون قرار می گیرد. البته در دو هفته آینده نیز هیأت رئیسه کمیسیون جلسات خود را برگزار خواهد کرد.


ثبت نظر

ارسال