سقلمه در سرمایه‌ گذاری رونمایی شد

نمایه بانک : دومین جلسه «بررسی کتاب» کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران با موضوع "نظریه سقلمه در سرمایه‌گذاری" در مرکز حامیان دانشگاه تهران برگزار شد.
  • یکشنبه 1 دی 1398 ساعت 15:39

خبرنگار : نازیلا محمدی

به گزارش نمایه بانک ، کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران در ادامه سلسله نشست‌های تخصصی که برگزار می کند،  دومین جلسه بررسی کتاب کانون با موضوع رونمایی از ترجمه کتاب "نظریه سقلمه در سرمایه‌گذاری" نوشته "ریچارد اچ‌تیلر" و "کاس آر سانستین" را با سخنرانی مهدی حبیب‌الهی (مترجم کتاب، کارشناس ارشد اقتصاد، پژوهشگر اقتصاد رفتاری مرکز تحقیقات اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی) برگزار کرد. 

 

در این نشست مترجم کتاب به تشریح نظریه سقلمه و استنباطی که از مفهوم سقلمه در ذهن مردم جوامع وجود دارد پرداخت و در ادامه، این ره یافت تازه را که توسط این نظریه پرداز اقتصادی طی سالها مطالعه و ممارست میدانی روی موضوع ، مورد مکاشفه قرار گرفته است را در خصوص شاخه های اصلی علم اقتصاد از جمله پول ، بازار سرمایه ، سهام گردانی و ... مطرح کرد.

 

در این کتاب نویسنده، نحوه کارکرد این نظریه در بازار سرمایه، بازار گردانی و سهام گردانی را به مخاطبان خود نشان می دهد.

در این نشست برای شرکت کنندگان امکان خرید کتاب "نظریه سقلمه در سرمایه گذاری" وجود داشت و با توجه به جذابیت و تازگی موضوع تعداد زیادی از این کتاب توسط شرکت کنندگان در مراسم رونمایی این کتاب خریداری شد. 


ثبت نظر

ارسال