ساماندهی مالیات و بانک‌ها اولویت وزارت اقتصاد

نمایه بانک : وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: ساماندهی حوزه های بانکی و مالیات مورد تاکید رئیس جمهوری است و برنامه ریزی در این دو حوزه از ضرورت ها و اولویت های این وزارتخانه به شمار می رود.
  • پنجشنبه 17 آبان 1397 ساعت 12:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از ایبنا،  «فرهاد دژپسند» که به تازگی رای اعتماد مجلس شورای اسلامی را برای تصدی وزارت امور اقتصادی و دارایی کسب کرده روز چهارشنبه در سفر به مشهد در دیدار با استاندار خراسان رضوی افزود: ساماندهی این دو حوزه به صورت گسترده تر مورد تاکید و توجه رهبر معظم انقلاب نیز است از این رو باید همه تلاش خود را به کار بندیم که این موضوع ها محقق شود.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که در زمان باقی مانده از دولت دوازدهم بتوان اقدام های مناسبی در ساماندهی این دو حوزه انجام داد.

استاندار خراسان رضوی نیز با اشاره به ظرفیت های این استان در حوزه های مختلف گفت: امروز باید بتوانیم به تناسب شرایط در موضوع های مختلف انعطاف هایی به خرج داده و به نوعی فضای کار و فعالیت برای بخش های تولیدی، صنعتی و صادراتی را بازتر کنیم.

علیرضا رشیدیان افزود: برای مدیریت شرایط و امکانات باید فرصت و اختیار بیشتری به استان های دارای ظرفیت و مناطق مرزی داده شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی که به منظور زیارت بارگاه رضوی عصر وارد مشهد شده است طی سفر ۲ روزه خود با فعالان اقتصادی خراسان رضوی دیدار می کند و در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان نیز شرکت خواهد کرد.


ثبت نظر

ارسال