آغاز پرداخت سپرده تعاونی فرشتگان تا سقف 2میلیارد ریال از یازدهم آبان

نمایه بانک : موسسه اعتباری کاسپین اعلام کرد روند تعیین‌ تکلیف و پرداخت مطالبات سپرده گذاران تعاونی منحل شده فرشتگان تا سقف 2 میلیارد ریال، از یازدهم آبان در شعبه های منتخب ازسر گرفته می ‌شود.
  • چهارشنبه 10 آبان 1396 ساعت 4:2

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از ایرنا ، موسسه اعتباری کاسپین از سپرده گذاران تعاونی منحل شده فرشتگان خواست با در دست داشتن مدارک شناسایی و مستندات خود، برای افتتاح حساب و تعیین تکلیف سپرده، به شعبه های منتخب این موسسه مراجعه کنند.
تعیین تکلیف مبالغ بالاتر نیز در دست اقدام است و پس از شناسایی و ارزیابی اموال و دارایی ها، بزودی به اطلاع سپرده گذاران می رسد.
به گزارش ایرنا، شامگاه دیروز (نهم آبان) پس از برگزاری جلسه شورای پول و اعتبار، بانک مرکزی از موافقت قوه قضاییه برای آغاز پرداخت سپرده های تعاونی منحله فرشتگان تا مبلغ 2 میلیارد ریال خبر داد و اعلام کرد که دور جدید پرداخت ها از دهم آبان آغاز می شود.
تعاونی اعتباری فرشتگان شهریور 1394 اعلام انحلال کرد و اسفند همان سال با هفت تعاونی غیرمجاز دیگر ادغام و موسسه اعتباری کاسپین شکل گرفت.
مجموع دارایی فرشتگان شامل چهار بخش است: وجوه نقد، تسهیلات پرداخت شده، اموال منقول و در نهایت اموال غیرمنقول که ساختمان‌ها و سایر دارایی‌ها را شامل می‌شود.
به گفته معاون نظارت بانک مرکزی، دارایی‌های غیرمنقول این تعاونی 17 هزار میلیارد ریال (‌یک هزار و 700 میلیارد تومان) ارزشگذاری شده است و ارزش تسهیلات پرداختی هم به 14 هزار میلیارد ریال (‌هزار و 400 میلیارد تومان) می‌رسد که در مجموع 31 هزار میلیارد ریال (سه هزار و 100 میلیارد تومان) می شود؛ ارزش اموال منقول نیز رقم چندان بزرگی به نظر نمی‌رسد که البته لحاظ و بررسی خواهد شد. 
تنظیم خبر: فریبا بابائی


ثبت نظر

ارسال