9 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی پرداخت شد

نمایه بانک : مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور از پرداخت 9 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی روستاییان توسط این صندوق در سالجاری خبر داد و گفت: به همین میزان نیز تا پایان امسال پرداخت می شود.
  • پنجشنبه 6 دی 1397 ساعت 11:57

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از ایرنا ، اصغر نورالله زاده در حاشیه کارگاه توانمندسازی رودوزی سنتی استان گلستان گفت: این میزان تسهیلات به 19 هزار و 700 طرح پرداخت شده است.
وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون در مجموع بیش از 21 هزار و 500 پرونده طرح اشتغال روستایی با نیاز تسهیلاتی 12 هزار و 500 میلیارد ریال از سوی متقاضیان در شعب این صندوق در سراسر کشور تشکیل شده است.
نورالله زاده افزود: از طرح های ارائه شده تاکنون برای 20 هزار و 150 طرح با نیاز تسهیلاتی 10 هزار میلیارد ریال قرارداد منعقد شده است.
وی تصریح کرد: توجه به کسب وکارهای روستایی بویژه صنایع دستی و حمایت مالی از این طرح ها سبب توسعه و تثبیت این مشاغل و ایجاد اشتغال پایدار می شود.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید همچنین با اشاره به ظرفیت های سوزن دوزی استان گلستان بر لزوم کاربردی کردن این محصولات و فراهم کردن بازار فروش برای صنایع دستی با آموزش و برگزاری نمایشگاه ها تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، در استان گلستان 6 هزار و 296 فعال در حوزه سوزن دوزی سنتی وجود دارد که از این تعداد یک هزار و 774 نفر در گنبدکاووس مشغول فعالیت هستند.


ثبت نظر

ارسال