500 میلیارد ریال پاداش به قهرمانان ورزشی پرداخت شد

نمایه بانک : معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان گفت: 500 میلیارد ریال پاداش در دو سال گذشته به قهرمانان ورزشی کشور پرداخت شد.
  • پنجشنبه 3 آبان 1397 ساعت 17:10

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از ایرنا، ژاله فرامرزیان روز پنجشنبه در آئین تجلیل از ورزشکاران پارا آسیایی استان بوشهر افزود: در زمان حاضر نیز برنامه ریزی برای تامین اعتبار پاداش قهرمانان ورزشی کشور در دست اقدام است.
وی بیان کرد: در رقابت های آسیایی و پارا آسیایی جاکارتای اندونزی به دریافت کنندگان مدال های طلا، نقره و برنز به ترتیب 160، 80 و 40 سکه طلا هدیه می شود.
فرامرزیان ادامه داد: یکی از دغدغه های اصلی قهرمانان ورزشی موضوع استخدام آنهاست که در این زمینه تلاش هایی برای برطرف کردن ایرادها و کاستی های بخشنامه مربوط به اشتغال آنها آغاز شده است.
وی گفت: در این زمینه و با هدف استخدام ورزشکاران و حتی اشتغال فرزندان آنها تاکنون بیش از 50 نامه به دستگاه های ذیربط ارسال شده است.
معاون وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنان خود افزود: استان بوشهر از ظرفیت قابل توجهی در عرصه ورزش‌های دریایی و آبی برخوردار است در همین ارتباط با تعامل بین بخشی از جمله سازمان مدیریت و برنامه ریزی باید اعتبارات لازم برای اجرای سایت ورزش های آبی دهکده گردشگری بوشهر تامین شود.
وی تاکید کرد: وجود زیرساخت‌های مناسب در زمینه ورزش‌های آبی فرصت ارزشمندی را فراروی ورزشکاران استان بوشهر ایجاد کرده است.
فرامرزیان در ارتباط با طرح های نیمه تمام ورزشی استان بوشهر افزود: روند تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در این استان نسبت به دیگر نقاط کشور بسیار مطلوب ارزیابی شده است.
وی یادآور شد: مهمترین دغدغه وزارت ورزش و جوانان وجود برخی پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در استان‌هاست که ایجاد کننده احساسی نامناسب از مردم نسبت به عملکرد مسئولان است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: ورزشکاران این استان در رقابت های پارآسیایی جاکارتا موفق به کسب 12 مدال رنگارنگ شدند.
احمد بهروزیان فرد یادآور شد: در این رقابت ها عذرا مهدوی کیا در دو 1500 متر کم بینایان و نابینایان موفق به کسب یک مدال طلا، دو 400 متر و پرتاب نیزه به 2 نشان برنز دست یافت.
وی افزود: محمدرضا احمدی نیز در پرتاب وزنه نشان طلای رقابت های پارآسیایی جاکارتا را به گردن آویخت.
بهروزیان فرد یادآور شد: سیدعرفان حسینی لیراوی در ماده پرتاب نیزه به نشان برنز رسید و در رشته گلبال نیز محمدرضا ابراهیم زاده مطلق مربی گناوه ای به همراه تیم ملی نشان طلای این رقابتها را کسب کردند.
وی اظهار داشت: فریبا زنده بودی در رشته شطرنج استاندارد و سرعت 2 مدال طلای تیمی، نقره و برنز انفرادی را به ارمغان آورد و در بخش مردان نیز مجید باقری در رشته شطرنج استاندارد در رده تیمی قهرمان و به مدال طلا دست یافت.
بهروزیان فرد ادامه داد: امیر خسروانی نیز در پرش طول مدال برنز مسابقات را کسب کرد.
در حاشیه این آئین با اهدا لوح از مدال آوران بوشهری در رقابت های پارا آسیایی جاکارتا اندونزی تجلیل شد.
سومین دوره بازی های پارآسیایی اندونزی در حالی به پایان رسید که کاروان ورزشی ایران با کسب 51 مدال طلا، 42 نقره و 43 برنز و ثبت رکوردی جدید در مدال آوری و یک پله صعود نسبت به دوره گذشته در جایگاه سوم ایستاد.
این بازی ها که از 14 مهر به میزبانی اندونزی و در شهر «جاکارتا» آغاز شده بود، کاروان چین همچون دوره های گذشته در صدر جدول توزیع مدال ها ایستاد و با کسب 172 طلا، 88 نقره و 59 برنز به عنوان نخست و کره جنوبی در رقابتی نزدیک با ایران و رسیدن به 53 طلا، 45 نقره و 47 برنز به مقام دوم رسید.


ثبت نظر

ارسال