واقعیت شرایط اقتصادی باید به مردم گفته شود

نمایه بانک : وزیر کشور گفت : اگر واقعیت شرایط اقتصادی را به مردم بگوئیم و مشارکت جدی آنها را بطلبیم، حتما موفق خواهیم شد.
  • دوشنبه 23 مهر 1397

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی پس از پایان سومین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور در وزارت کشور به خبرنگاران افزود: سومین جلسه اصلی ستاد را امشب تشکیل دادیم. به لطف خدا حضور همه دوستان به صورت جدی و با انگیزه و علاقه بود.تکالیفی که جلسه قبل داده بودیم، مجموعه ای از آئین نامه ها، دستور العمل ها و سیاست ها بود که دستگاه های مختلف انجام داده بودند.
وی یادآورشد که مجموعه اینها بررسی و چهار کار گروه تشکیل شد، با پیشنهادی که اعضا داشتند یک کارگروه حقوقی و قضایی اضافه شد. مسئولان کارگروه ها نیز مشخص و قرار شد که جلسات کارگروه ها هفته ای یک بار برگزار می شود.
وزیر کشور گفت: در شناسایی جریان های خبری و اطلاع رسانی و شناسایی ابهام ها، شبهاتی در ذهن مردم هست که نیاز به اطلاعات و اخباری در حوزه اقتصادی برای مردم وجود دارد و اینها را باید احصا کنیم.
رحمانی فضلی ادامه داد: دستگاه های مختلف اجرایی مسئول شدند که حتما به این نیازها و مطالبات پاسخ دهند و مقرر شد هر دستگاه اجرایی 25 تن از کارشناسان از داخل و از بیرون دستگاه داشته باشند.
وزیر کشور تاکید کرد: برای توضیح مسائل و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد و مردم نیاز دارند، کارگروه ها با مردم در تماس باشند تا بتوانیم فضای رسانه ای داخلی را در حوزه ایجابی به گونه ای هدایت که نیازها را رفع کنیم و زمینه ابهام زایی شود و دروغ و شایعه که رسانه های خارجی به آن دامن می زنند، از بین برود.
رحمانی فضلی افزود: با تشکیل کارگروه ها، ظرف سه هفته ساختارها مستقر و تکالیف دستگاه ها نیز مشخص می شوند.
وی تصریح کرد: با ارائه پیشنهادات راه حل و نظرات نو به خصوص از طرف رسانه ها امیدواریم که همه رسانه های داخلی اعم از کانال های رسانه ها تا روزنامه، نشریات و به خصوص صدا و سیما و بقیه دستگاه هایی که امر اطلاع رسانی یا به نوعی ارتباط تریبونی با جامعه دارند، چه نمایندگان مجلس شورای اسلامی چه ائمه جمعه همه با هم در حوزه اقتصادی مردم را به آرامش دعوت کنند.
وزیر کشور تاکید کرد که باید در عین پویایی و فعالیت، واقعیت را به مردم بگوییم. اگر واقعیت شرایط اقتصادی به مردم گفته شود و مشارکت جدی آنها را بطلبیم، حتما موفق خواهیم شد و این قول را می دهیم این مسیر را طی کنیم.


ثبت نظر

ارسال