بازدید معاون شعب بانک ملی ایران از دو گروه صنعتی/

QR Code، جایگزین رسید کاغذی در خودگردان های بانک ملی ایران

نمایه بانک : بانک ملی ایران در ادامه فعالیت های زیست محیطی خود، به منظور کاهش هر چه بیشتر مصرف کاغذهای حرارتی در دستگاه های خودگردان، QR Code را جایگزین رسیدهای کاغذی کرده است. /در روزهای پایانی نخستین ماه سال «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها»، معاون شعب بانک ملی ایران از دو گروه صنعتی و تولیدی بازدید کرد و برای رفع موانع تولید قول مساعد داد.
  • یکشنبه 29 فروردین 1400 ساعت 11:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، کاربران پیشتر پس از پایان عملیات های چون دریافت موجودی، انتقال وجه و ... می توانستند دریافت رسید کاغذی را انتخاب کرده و یا از دریافت آن انصراف دهند.
در تازه ترین نوآوری، کاربران می توانند اطلاعات تراکنش خود را از طریق یک QR Code که روی صفحه خودگردان به نمایش در می آید دریافت کرده و یا حتی عکس آن را برای مخاطب خود ارسال کنند.
این اقدام علاوه بر کاهش مخاطرات زیست محیطی، جلوه دیگری از فعالیت های بانک ملی ایران در حوزه بانکداری دیجیتال و افزایش سرعت خدمات است.

 

بازدید معاون شعب بانک ملی ایران از دو گروه صنعتی

 

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، حسن مونسان با سفر به استان مرکزی در بازدید از گروه صنعتی «فولاد سازان ناصحی» مجتمع نورد گالوانیزه دشتستان بام دیدن کرد.
در این بازدید که به همراه اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران و علی خسروی رئیس اداره امور شعب شمال تهران انجام شد، معاون شعب بانک ملی ایران تاکید کرد که این بانک حامی تولید است و از هیچ کوششی در حمایت از فعالیت های اقتصادی تولیدی دریغ نخواهد کرد.
مدیران ارشد بانک ملی ایران همچنین با حضور در گروه صنعتی شیشه کاوه،  ضمن بازدید از بخش های مختلف این مجموعه، بر لزوم پشتیبانی و مانع زدایی از تولید تاکید کرده و اعلام کردند که این بانک برای کمک به فعالان اقتصادی آمادگی کامل دارد.


ثبت نظر

ارسال