برگزاری جلسه کمیته مضمون مولدسازی دارایی های منجمد و انضباط مالی

نمایه بانک : ششمین جلسه کمیته مضمون استراتژیک مولدسازی دارایی های منجمد و انضباط مالی با هدف پایش راهکارهای ذیل مضمون یادشده با حضور مسعود رزازان معاونت مالی بانکی و محمد شیریجیان عضو هیات عامل و معاون برنامه‌ریزی و تحول بانک برگزار شد.
  • دوشنبه 11 مهر 1401 ساعت 7:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، در این جلسه محمد شیریجیان ضمن اشاره به فرصت استفاده از ظرفیت بازار در پروژه هایی که مرتبط با کسب و کار مستقیم بانک نمی باشند، بر اهمیت پیگیری جدی راهکارها تاکید کرد.


مسعود رزازان نیز با ارائه رهنمودهای لازم در حوزه مدیریت دارایی های بانک و مدیریت بودجه، تسریع در تکمیل داده های بانکی در این خصوص را خواستار شد.
در ادامه این نشست که روسا، معاونان و کارشناسان ادارات کل سرمایه گذاری و امور شرکت ها، مدیریت و فروش اموال تملیکی و مازاد، مهندسی و املاک، کارپردازی، حسابداری مدیریت و بودجه با دبیری اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک حضور داشتند، مدیران پروژه‌ها به ارائه وضعیت پیشبرد راهکارها و تشریح چالش‌های اجرایی آن پرداختند.


چالش های سامانه جامع مدیریت شرکته ا، سامانه مدیریت اموال و انبار(سیما و سمام) و مدیریت بودجه از جمله موارد بررسی شده در این جلسه بود.


ثبت نظر

ارسال