بهره مندی 6 هزار نفر از آسیب‌ دیدگان ویروس کرونا از تسهیلات بانک شهر

نمایه بانک : مدیر امور اعتبارات بانک شهر با اشاره به حمایت های همه جانبه این بانک از اقشار و صنوف آسیب‌دیده از ویروس"کرونا"، گفت: تلاش کرده ایم با افزایش خدمات بانکی و به خصوص اعطای تسهیلات مناسب، تکیه گاه محکمی برای آسیب‌دیدگان ناشی از این ویروس خطرناک باشیم.
  • دوشنبه 14 تیر 1400 ساعت 12:45

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک شهر، مجید کاظمی افزود: از روزهای ابتدایی سال گذشته طرح اعطای تسهیلات به کسب‌وکارهای آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا و تسهیلات ودیعه مسکن مستاجران به صورت جدی در دستور کار شعب این بانک در سراسر کشور قرار گرفته است.


وی با بیان اینکه در سال گذشته و 3 ماه ابتدایی سال 1400 اقدامات مهمی برای تسهیل و تسریع در پرداخت تسهیلات به آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا انجام داده ایم، تصریح کرد: درهمین راستا تاکنون بیش از 6 هزار نفر از آسیب‌دیدگان در حدود 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات از شعب بانک شهر دریافت کردند.


کاظمی خاطرنشان کرد: میزان تسهیلات اعطایی به هر یک از اشخاص نیز بر اساس ظرفیت اعتباری مشتری و نوع واحد و میزان اشتغال در شهرهای مختلف و سایر ارکان اعتباری ؛ متفاوت بوده است. همچنین ملاک اعطای تسهیلات به کسب‌وکارها نیز تائید متقاضی توسط وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی و دستگاه اجرایی ذیربط و مستندات ارائه شده از طریق سامانه «کارا» بوده است.


وی افزود: در سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نیز شعب بانک شهر از هیچ کمکی در خصوص کمک به تداوم کسب و کار شرکت‌ها و تولیدکنندگان داخلی دریغ نخواهند کرد.
مدیر امور اعتبارات بانک شهر در ادامه با تأکید بر حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه،گفت: تاکنون بیش از 7 هزار نفر از تسهیلات ودیعه مسکن مستأجران؛ به ملبغ 2200 میلیارد ریال در شعب این بانک برخوردار شده اند.


ثبت نظر

ارسال