حمایت بانک ایران زمین از توسعه کسب و کارهای خرد و تولید داخلی

نمایه بانک : مدیر عامل بانک ایران زمین تاکید کرد: توسعه کسب و کارهای خرد و تولیدات داخلی یکی از اولویت های اصلی در پیشرفت نظام اقتصاد کشور است و برنامه و استراتژی تعیین شده بانک ایران زمین بر همین راستا تدوین شده است.
  • چهارشنبه 11 خرداد 1401 ساعت 10:30
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ، وی در افتتاحیه شعبه لواسانی تهران خاطرنشان کرد: بانک ایران زمین با ایجاد بستری امن و مناسب در حوزه های مختلف در تلاش است تا جوانان این سرزمین بتوانند کسب و کار خود را گسترش داده و به مشتریان خود سرویس های خاص و مناسب ارائه کنند.
 
عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین ضمن ابزار خوشحالی از حضور در کنار همکاران و مهمانان در این مراسم، گفت: تلاش من و همکارانم در بانک ایران زمین ارائه خدمات مطلوب به مشتریان است. اما نکته قابل توجه نوع خدماتی است که به مردم جامعه در بخش های مختلف اقتصادی، بازرگانی، صنعت و کسب و کار ارائه می شود.
 
پورسعید افزود: خدمات ما باید طوری طراحی شود که برای مشتریان ارزش افزوده ای متمایز از آنچه در گذشته و به صورت سنتی ارائه می شد، داشته باشند. بانک ایران زمین با این رویکرد توانست در بخش خدمات دیجیتال بانکی سرمایه گذاری کند و با همت همکاران در تمامی بخش های بانک این رویکرد را عملی و اجرایی کند.
 
مدیرعامل بانک ایران زمین اعلام کرد بسیاری از خدمات بانکی این بانک با استفاده از آخرین تکنولوژی روز انجام می شود و بستری آماده شده است تا بسیاری از فعالان اقتصادی، فین تک ها و استارت آپ ها بتوانند از آن استفاده کردند.
 
پورسعید این نوید را به افرادی که می خواهند کسب و کار خود را توسعه بدهند داد که: اشخاصی که در حال ارائه سرویس به مردم و توسعه کسب و کار خود هستند، مسیر خدمات بانکی خود را می توانند از طریق بانک ایران زمین و بستر ایجاد شده در این مسیر انجام دهند. همکاران من در تلاش هستند تا این خدمات را با شکل و کیفیت بهتر و کمیت بیشتر توسعه بدهند.
 
مدیرعامل بانک ایران زمین دغدغه همکاران این بانک را ارائه خدمت به مشتریان دانست و خاطرنشان کرد: محل استقرار و دسترسی به شعبه شهید لواسانی مطلوب بوده و امکاناتی را که همکاران من بتوانند زنجیره خدمات بانکی را که نیاز به حضور مشتریان دارد ارائه دهند، فراهم شده است.
 
به منظور افزایش رضایت مشتریان بانک ایران زمین و ارائه خدماتی متمایز و متفاوت در جهت ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان، شعبه خیابان شهید لواسانی بانک ایران زمین تهران افتتاح شد.
 
این مراسم با حضور معاون مالی و پشتیبانی، معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی، مدیر امور توسعه سرمایه انسانی، مدیر امور پشتیبانی و مهندسی، مدیر امور شعب استان تهران، مشاور مدیرعامل و مدیر امور حراست، مدیران مناطق یک و دو امور شعب استان تهران، رئیس اداره حوزه مدیریت، رئیس اداره دبیرخانه هیأت مدیره، رئیس اداره خدمات، رئیس اداره مهندسی و املاک، مدیرعامل شرکت آرمان وفاداری آریا، مدیرعامل شرکت پدیسار انفورماتیک، جمعی از کارشناسان و مشتریان بانک ایران زمین برگزار شد.

ثبت نظر

ارسال