راه اندازی واحد تلفنی رسیدگی به شکایات مردمی بانک ملی ایران

نمایه بانک : با هدف تکریم مشتریان و پاسخگویی حداکثری به سوالات و درخواست های مشتریان، بانک ملی ایران واحد تلفنی شکایات مردمی را راه اندازی کرد.
  • پنجشنبه 1 اردیبهشت 1401 ساعت 9:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، مشتریان و مخاطبان بانک ملی می توانند ضمن تماس با مرکز ارتباط مردمی با شماره 64140 – 021 علاوه بر دریافت خدمات معمول و نیز ارتباط با کارشناسان بانک، در صورت نیاز با فشردن  کلید شماره (1) شکایات خود را ثبت کنند.

شکایات واصله پس از بررسی، در اسرع وقت رسیدگی و نتیجه آن اعلام خواهد شد.


نظرات

محمدرضا فروزیان

کارت بانکی بنده کمتر از 6ماه است عوض نمودم ولی در استفاده از کارتخوان مشکل دارد، همکاران شما میگویند:قبلی ها از چین میامد و باید هزینه مجدد بدهید تا عوض نماییم... شکایت دارم..!!

میثم مینایی

چرا انقد وضعیت بانکها افتضاح شده؟؟بانکی که ۸ تا باجه داشته باشه چرا باید ۳ تا باجه بزور فعال باشن و انقد مردم لنگ بمونن و وقتمون گرفته بشه

سیف اله شورگشتی

من از برنامه همراه بانگ تون ناراضی هستم نه اینکه من حتی ۵۰ درصد مشتریها اصلا نصب نمیشه حتی کارکنان تون قادر نیستن نصب کنن دو روز کاری رفتم بانک مشکین دشت نتونستن کاری انجام بدن منم حسابمو خالی کردم دیگه هم با بانگ ملی کار نمی کنم مبارک تون باشه

روح الله درستی

وام پرداخت شده است و از حساب کسر نشده است

ثبت نظر

ارسال