واگذاری املاک مازاد بانک ملی ایران جریان دارد/ تابستان مفرح با "هُپ"

اعضای خانواده «بله» به هفت میلیون نفر رسید

نمایه بانک : تعداد اعضای خانواده بزرگ «بله» از مرز هفت میلیون نفر عبور کرد. در حال حاضر 24 بانک به عنوان مبدا انتقال وجه به این اپلیکیشن پیوسته اند و کاربران می‌توانند از مبدا این بانک ها به تمام بانک‌های عضو شتاب، بدون دانستن شماره کارت مقصد کارت به ‌کارت انجام دهند./ بانک ملی ایران از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال از حوزه سهام و اموال مازاد شرکت های تابعه خود را واگذار کرده است.
  • یکشنبه 26 مرداد 1399 ساعت 13:15

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، در بهار امسال کاربران بله مبلغ چهار هزار و 330 میلیارد تومان پول در بستر این اپلیکیشن جابه جا کردند و در 915 هزار گروه و کانال نیز عضو شدند. همچنین حجم کل انتقال پول در سال گذشته هم از سوی کاربران مبلغ 16 هزار و 750 میلیارد تومان پول بوده است.

 

در بهار امسال بیش از 9 میلیون تراکنش کارت به کارت موفق در بستر بله انجام شده و تعداد تراکنش های مالی به بیش از 13 میلیون رسیده است. میانگین روزانه تعداد کارت به کارت بله در فصل بهار بالغ بر 100 هزار و 400 تراکنش و میانگین روزانه انتقال پول 46 هزار و 500 میلیارد تومان بوده است.

 

«بله» به عنوان یک اپلیکیشن و پیام‌رسان ارتباطی و بانکی کشور علاوه بر ارائه همه خدمات معمول یک پیام‌رسان از جمله گفت‌وگو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات)، امکان ارائه خدمات بانکی از قبیل خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور، انجام کار خیر و … را داراست.

 

واگذاری املاک مازاد بانک ملی ایران جریان دارد

 

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، این بانک با توجه به سیاست های کلی دولت و تاکیدات رییس جمهوری در تسریع روند واگذاری اموال و املاک مازاد بانک ها، واگذاری املاک ملکی و تملیکی و سهام شرکت های تابعه خود را در دستور کار دارد و بر همین اساس در چهار ماه نخست امسال بالغ بر ۱۳ هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال از سهام و اموال مازاد شرکت های تابعه خود را تعیین تکلیف کرده که معادل ۱۵۲ درصد کل فروش سال گذشته بوده است.

 

گزارش اهم عملکرد و دستاوردهای وزارت امور اقتصادی و دارایی میبن کارنامه مثبت و عملکرد قابل قبول این بانک در حوزه واگذاری هاست چرا که بر اساس این گزارش بانک ملی ایران پیشتاز فروش اموال مازاد در سال ۹۸ بوده و این بانک در سال گذشته بیش از 11 هزار میلیارد ریال از اموال مازاد خود را واگذار کرده است. 

 

لازم به ذکر است، تعیین تکلیف اموال مازاد بانک ها در راستای عمل به مفاد ماده 16 و 17 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور است.

 

 

تابستان مفرح با "هُپ"

 

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، بازی‌های سنتی و قدیمی هپ ریشه در سنت های دیرینه مردم ایران دارد و هنوز نسل های گذشته از آن به عنوان خاطرات کودکی خود یاد می کنند.
کانون جوانه های بانک ملی ایران با هدف ایجاد فضای سرگرمی و نشاط همراه با آموزش کودکان و نوجوانان اپلیکیشن هپ را معرفی کرده است تا نسل جدید نیز علاوه بر آشنایی با بازی های قدیمی و نوستالژیک، فضای تکنولوژی های جدید را در یک بستر امن و مطمئن تجربه کنند.

 


" هپ" کانون جوانه های بانک ملی ایران در کنار ایجاد محیطی سرگرم کننده، دارای بخش های جذاب و آموزشی مانند مدرسه اقتصادی، مدرسه هوش مصنوعی، مدرسه کارآفرینی، مدرسه حقوقی، مدرسه همیار پلیس، بازی، فیلم و کارتون، قصه و آهنگ و... است که می تواند برای بچه ها آموزش و سرگرمی را به صورت یکجا فراهم کند.

 


در بخش «بازی» این اپلیکیشن، کاربر علاوه بر تفریح و سرگرمی، با فضای کسب و کار و مفاهیم اقتصادی آشنا می شود و در بخش «فیلم و کارتون» در کنار نمایش کارتون های روز دنیا، کودکان و نوجوانان می توانند با انیمیشن های جذاب، مفاهیم اقتصادی و مالی را آموزش ببینند.

 


اطلاعات بانکی و اقتصادی در قالب ویدئوهای جذاب و دیدنی در بخش «مدرسه اقتصادی» به کودکان و نوجوانان آموزش داده می شود.


همچنین «مدرسه هوش مصنوعی» با در اختیار گذاشتن ویدئوهای آموزشی در خصوص ساخت ربات، خلاقیت نوجوانان را در زمینه های رباتیک افزایش داده و کاربر پس از شرکت در آزمون های مجازی وکسب نمره قبولی می تواند در کلاس های حضوری آموزشی ساخت ربات نیز شرکت کند.


«مدرسه کارآفرینی» بر محور آموزش و توانمندسازی کارآفرینان نوجوان در محورهای توسعه مهارت های فردی، سازمانی، بازرگانی و فناوری اطلاعات و ارتباطات و در قالب فیلم، موشن گرافی، اینفوگرافی و متون آموزشی است.


«مدرسه مشاوره و هدایت تحصیلی»، «مدرسه کسب و کار »، «مدرسه همیار پلیس»، «داستان های صوتی و آهنگ» و «بله» از دیگر بخش های این اپلیکیشن است.


اپلیکیشن هپ از طریق سایت بانک به آدرس https://bmi.ir/landing/hope و سایت کانون جوانه ها به آدرس bmi.ir/kids و کانال کانون در بله به آدرس kidsbankmelli@ قابل دانلود و نصب است.

 


ثبت نظر

ارسال