تاکید مدیرعامل بانک سپه بر ضرورت هدایت فعالیت‌های بانک به سمت مهار تورم و رشد تولید

نمایه بانک : مدیرعامل بانک سپه در دیدار نوروزی با مدیران این بانک، بر ضرورت هدایت فعالیت‌‌های بزرگترین بانک کشور به سمت مهار تورم و رشد تولید تاکید کرد.
  • دوشنبه 14 فروردین 1402 ساعت 15:30

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی  بانک سپه ، دکتر آیت‌اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در دیدار نوروزی با مدیران بانک که با حضور اعضای هیئت مدیره، اعضای هیئت عامل و مدیران شرکت‌های وابسته در سالن همایش‌های ساختمان نگین برگزار شد، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آغاز سال جدید به مدیران و کارکنان بانک سپه گفت: امسال نیز شعار سال توسط مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در حوزه اقتصادی تعیین شد و بانک سپه به عنوان بزرگترین بانک که بخش قابل توجهی از منابع کشور را در اختیار دارد، باید فعالیت‌های خود را با محوریت مهار تورم و رشد تولید هدایت کند.

 

مدیرعامل بانک سپه با اشاره به حجم مناسب تسهیلات پرداختی این بانک در سال گذشته، بر اعمال مراقبت‌های لازم برای اثرگذاری تسهیلات اعطایی بانک در راستای تحقق شعار سال تاکید کرد.

 

* لزوم توجه به سودآوری و افزایش سرمایه بانک

دکتر ابراهیمی به نقش آفرینی موثر بانک سپه در حوزه اقتصادی کشور اشاره کردو مهمترین هدف بانک در سال جدیدرا دستیابی به این هدف  بر شمرد و خاطرنشان کرد: حرکت بیش از پیش به سمت سودآوری، افزایش سرمایه بانک سپه ، دستیابی به کفایت سرمایه مطلوب و بهبود وضعیت نقدینگی از موضوعات اساسی است که در سال جدید با جدیت باید دنبال شود.

 
 
 

* ضرورت تلاش مضاعف مدیران و کارکنان در جذب منابع

دکتر ابراهیمی کنترل و هدایت تسهیلات و افزایش جذب منابع بانک را دو عامل اثرگذار دردستیابی به اهداف بانک  عنوان کرد و از تمام مدیران و کارکنان بانک سپه در سراسر کشور خواست تا مجاهدانه برای افزایش منابع  و بهبود نقدینگی بانک تلاش کنند.

 

* بانکداری دیجیتال یکی از اهداف حیاتی بانک سپه 

مدیرعامل بانک سپه تبدیل این بانک به بزرگترین بانک دیجیتال کشور را یکی از کلیدی ترین اهداف بانک سپه برشمرد و اظهار داشت: در حوزه‌های فنی و توسعه درونی بانک ،پروژه‌های مهمی تدوین شده که در سال جاری جهت ارائه خدمت به حجم قابل توجه مشتریان عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: حوزه فناوری بانک ماموریت بزرگی بر عهده دارد و باید متناسب با نیازمندی مشتریان به سمت هوشمندسازی کسب و کارها حرکت کند.

 

* شاخص‌های طرح تحول راهبردی ملاک ارزیابی مدیران

دکتر ابراهیمی مسیر پیشرفت بانک سپه را در گرو اجرای دقیق و صحیح طرح تحول راهبردی عنوان و خاطرنشان کرد: طرح تحول راهبردی بانک سپه از موضوعاتی است که باید سرلوحه تمامی فعالیت‌های مدیران صف و ستاد در سراسر کشور باشد .

وی به مدیران بانک سپه در سراسر کشور توصیه کرد که در جهت ترغیب مجموعه بانک به اجرای طرح تحول راهبردی، هم خود پیشقدم باشند و هم کارکنان را هدایت کنند.

 
 
 
 

* استفاده از ظرفیت شرکت‌های زیر مجموعه برای تحقق اهداف بانک 

دکتر ابراهیمی هم راستایی سیاستهای شرکت‌های زیرمجموعه با سیاستهای کلان بانک را ضروری و وجود مجموعه های اقتصادی را ظرفیت مناسبی برای تحقق اهداف بانک برشمرد. 

مدیرعامل بانک سپه در پایان اظهار امیدواری کرد که سال 1402 برای بانک سپه سال تحول و خدمت بیشتر به کشور و مردم با استعانت از خداوند متعال و تلاش مجاهدانه کارکنان خدوم این بانک باشد.

 

ثبت نظر

ارسال