عملکرد قابل قبول بانک شهر در نمایشگاه های کتاب استانی

نمایه بانک : رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه بانک شهر با ارایه خدمات به روز و نوین به اهالی کتاب و کتابخوانی در کمک به حوزه فرهنگ خوش درخشیده است،گفت: عملکرد این بانک در نمایشگاه های کتاب استانی قابل قبول است.
  • سه شنبه 30 بهمن 1397 ساعت 14:13

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک شهر، غلامعلی سفید با اشاره به برگزاری یازدهمین نمایشگاه کتاب یزد افزود: حضور بانک شهر در نمایشگاه های کتاب استانی باعث افزایش استقبال عمومی از این رویداد فرهنگی شده است.
سفید تصریح کرد: معتقدم حمایت های بانک شهر از برگزاری نمایشگاه های کتاب استانی نقش اساسی در افزایش فروش کتاب و محصولات فرهنگی دارد.
وی با تاکید بر اینکه بانک شهر با حضور خود در نمایشگاه های کتاب استانی بر امتیاز و عملکرد برگزاری مهمترین و بزرگترین رخداد فرهنگی استان های کشور می افزاید،ادامه داد: این بانک با حمایت از نمایشگاه های کتاب در رشد شاخص های فرهنگ عمومی جامعه شهری نقش مستقیم و اثرگذاری ایفا می کند.
رئیس شورای اسلامی شهر یزد در ادامه اظهار کرد: امید است با استقبال از برگزاری یازدهمین نمایشگاه کتاب بزرگ یزد شاهد ارتقای بیشتر و روزافزون فرهنگ عمومی دارالعباده باشیم.


ثبت نظر

ارسال