عبدالمجید پورسعید نهمین سال تاسیس بانک ایران زمین را تبریک گفت

نمایه بانک : نام ایران زمین برای ما الهام بخش تلاش و کوشش مردان بزرگی است؛ که همواره سربلندی این سرزمین، بزرگترین هدف آنها بوده است.
  • شنبه 25 اسفند 1397 ساعت 10:13
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ، نام ایران زمین برای ما الهام بخش تلاش و کوشش مردان بزرگی است؛ که همواره سربلندی این سرزمین، بزرگترین هدف آنها بوده است.
خداوند را شکرگزارم که در آستانه نهمین سالگرد تاسیس بانک ایران زمین، توفیق خدمت به مردم میهنم را به من و همکارانم عطا کرد.
امروز در آستانه سالگرد تاسیس بانک، یک گام دیگر به تحقق چشم انداز «بانک ایران زمین بانک دیجیتال» نزدیکتر شده ایم.
استفاده از نیروهای خلاق، ایجاد زیر ساخت های جدید، بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا گامهای موثری بوده است که در دو سال گذشته در این مسیر برداشته‌ایم.
آنچه در این میان برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است، پیاده سازی تجربه مشتریان در بانکداری و ارتقا بانکداری سنتی به دیجیتال با تغییر فرآیندهایی اجرایی، بر پایه ابزارهای جدید، به منظور ایجاد یک تجربه لذت بخش از خدمات بانکی بوده است.
ما معتقدیم که تحول به عنوان یک اصل باید در سازمان پذیرفته و جاری باشد. از این رو با راه اندازی مرکز نوآوری پذیرای ایده‌ها و خلاقیت‌های جوانان برومند این مرز و بوم هستیم.
پاسخگویی صحیح و دقیق به مشتریان، همکاری با مراکز دانشگاهی، حمایت از ایده‌های خلاق، مشارکت در امور عام المنفعه، اجرای مسولیت اجتماعی، توسعه زیر ساخت های بانکداری دیجیتال و ارایه محصولات متنوع تنها بخشی از تلاش‌های ما در تحقق شعار «ایران زمین خانه ماست» بوده است.
اینجانب فرارسیدن ۲۴ اسفند سالروز تاسیس بانک ایران زمین، را حضور یکایک خانواده بزرگ این بانک تبریک عرض نموده، و از خداوند متعال سربلندی کشور عزیزمان را خواستارم.

ثبت نظر

ارسال