اکران همزمان فیلم های سی‌ودومین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان در سرپل ذهاب

نمایه بانک : مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر با اشاره به حمایت این بانک از سی‌ودومین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در کلانشهر اصفهان گفت: فیلم های منتخب این جشنواره، همزمان با برگزاری آن در مجموعه فرهنگی ورزشی "تختی" سرپل ذهاب کرمانشاه برای کودکان و نوجوانان این منطقه اکران می شود.
  • یکشنبه 27 مرداد 1398 ساعت 13:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک شهر، حمیدرضا عظیمی با اشاره به برگزاری سی‌ودومین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در کلانشهر اصفهان افزود: حمایت از این جشنواره در ادامه کمک و نگاه ویژه این بانک به پیشبرد برنامه ها و فعالیت های فرهنگی در شهرهاست.
مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر خاطر نشان کرد: در ادامه حمایت از هموطنان زلزله زده کرمانشاه، مقرر شده است تا همزمان با برگزاری سی‌ودومین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در کلانشهر اصفهان، تمامی فیلم های این جشنواره و همچنین جشنواره های سال گذشته، در مجموعه فرهنگی ورزشی که سال گذشته توسط بانک شهر در منطقه سرپل ذهاب افتتاح شد، برای کودکان و نوجوانان این منطقه اکران شود.
وی با تاکید بر این که مجموعه بانک شهر، توجه به مسئولیت اجتماعی در قبال شهروندان به خصوص کودکان و نوجوانان را وظیفه ذاتی خود می داند، تصریح کرد: این بانک در حال حاضر به عنوان یک بانک جوان و محبوب در میان شهروندان همیار و تکیه گاه بخش فرهنگی شده است.
عظیمی با اشاره به اهمیت توجه فردی و سازمانی به حوزه مسئولیت اجتماعی، ادامه داد: مشارکت بانک شهر در برگزاری هرچه بهتر و با شکوهتر رویدادهای فرهنگی کشور ( نمایشگاه کتاب پایتخت و سایر استان ها)، حمایت از جشنواره فیلم شهر و جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان از ابتدای سال جاری ، نشان عزم جدی این بانک برای کمک به حوزه فرهنگ و اهالی آن است.


ثبت نظر

ارسال