ایران در بین بهترین‌های جواهرسازی جهان

نمایه بانک : فقط گوشه ای ازتوانایی های فرزندان ایران عزیزمان است که همیشه در عرصه های بین امللی و جهانی حرف های بسیاری داشته اند.
  • شنبه 29 دی 1397 ساعت 15:15

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از تابناک ، فقط گوشه ای ازتوانایی های فرزندان ایران عزیزمان است که همیشه در عرصه های بین امللی و جهانی حرف های بسیاری داشته اند.

مسعود رضائی کارشناس ساخت طلا و جواهر گفت‌وگویی انجام داده است که متن گفت‌وگو در ادامه می‌آید:

از آنجایی که طلا و جواهر یکی از مهمترین اندوخته های زینتی و سرمایه گذاری برای هر شخص ، خانواده و حتی اقتصاد کلان کشوراست میتوانیم حتی با سرمایه گذاری های بسیار کم به با مدیریت صحیح در بخش خصوصی به  نتایج چشم گیر و بزرگی دست یابیم .

ایران در بین بهترین‌های جواهرسازی جهان

ازین رو آموزش های صحیح و مهندسی دقیق به هنرجویان وانتخاب بهترین مسیرآموزشی و نشانه گیری اهداف اصلی و بزرگ میتوانیم با مدیریت قوی به بهترین نتایج بین المللی با بکار گیری از نیروهای های انسانی و مالی ای موجود، دست یابیم .

بر اساس اعلام انجمن صادر کنندگان طلا و جواهر ترکیه ، ترکیه دارای بیشترین ظرفیت تولید جواهرآلات است. این کشور در بین تولیدکنندگان این نوع محصولات در جهان جایگاه دوم و در بین صادرکنندگان آن جایگاه نهم را از آن خود کرده است.

با توجه به اینکه کشور ترکیه 14 سال قبل مصنوعات طلا و جواهر را از ایران وارد میکرد و با داشتن امکانات به مراتب پایین تر توانسته امروزه به تولیدات بسیار مطلوبی رسیده به طوری که  درپی حمایت مؤثر دولت ترکیه از تولید و صادرات در صنعت طلا و جواهر سازی، میزان صادرات این بخش در فقط در سال ۲۰۱۷ میلادی به بیش از ۳.۳ میلیارد دلار رسیده است و آمارهای گمرک این کشور از رشد بیشتر در سال 2018  صادرات طلا را نشان میدهد .

نتایج بین امللی و کسب عناوین محتلف جهانی ایران نشان میدهد میتوانیم با آمار نسبی تولیدات 32 تن در سال به رقم 150 تن طلا و جواهر دست یابیم ، تخصص و اندوخته تجربی و مهندسی  (مرجع تخصصی طلا و جواهر ایران ) با بکارگیری از بهترین جواهرسازان مو سفید کرده ، طراحان ، کارخانه داران و ... در کنار شما عزیزان جهت خدمات بهتر و روز افزون  باشیم تا زیباترین محصولات از قبیل انگشتر طلا ، سرویس جواهر ، نیم ست طلا و جواهر و ... را به میزان بودجه مورد نظر خودتون خریداری نمایید .

تجربه 35 ساله در زمینه تولیدات انواع مصنوعات طلا و قدمت حدودا 11 ساله در فضای وب گواه بر این موضوع است.

 

ثبت نظر

ارسال