افتتاح چند طرح اقتصادی توسط وزیر اقتصاد در اصفهان

نمایه بانک : مسعود کرباسیان در راس هیاتی از معاونان ،‌‌ مسوولان عالی رتبه وزارت امور اقتصادی و دارایی و محمد رضا حسین زاده رئیس شورای هماهنگی بانک های دولتی به منظور افتتاح چندین طرح به مناسبت بزرگداشت هفته دولت به اصفهان سفر کرد.
  • سه شنبه 9 شهریور 1396 ساعت 21:46

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، مدیر عامل بانک ملی ایران در حاشیه این برنامه ها با  برخی  از  مقامات کشوری و استانی و فعالان بخش خصوصی دیدار کرد و در خصوص مسائل مرتبط به گفت و گو پرداخت. 

وی بر حمایت بانک ملی ایران از تولید و اشتغال تاکید کرد و پرداخت بیش از۲۵۰۰ میلیاردریال تسهیلات به واحد های تولیدی و صنعتی  و صدور بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال انواع ضمانتنامه طی چند ماه گذشته توسط بانک ملی استان اصفهان را نمونه ای از این راهبرد دانست . 

رونمایی از ۳۰۳ پروژه بخش کشاورزی استان اصفهان  به ارزش ۱۶۱ میلیارد تومان به صورت همزمان در شهرستان میمه ،افتتاح ۸ پروژه  برق منطقه ای اصفهان در محل نیروگاه شهید منتظری به ارزش ۵۳ میلیارد تومان  و افتتاح و رونمایی همزمان از٦٣٣طرح و پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر ٢٢١میلیارد ریال  اهم برنامه های این سفر یکروزه را تشکیل می داد . 

مسعود کرباسیان در سخنان خود قبل از افتتاح پروژه های مذکور بر اهمیت و لزوم تمرکز بیشتر بر اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و حمایت از بخش تولید و اشتغال را از اهم برنامه های وزارت امور اقتصادی و دارایی  دانست . 

وی همچنین بر عزم راسخ وزارت اموراقتصادی و دارایی و سیستم بانکی برای ایجاد انضباط هر چه بیشتر در عرصه بانکی بویژه نرخ سود سپرده ها تاکید و آن را متناسب با نرخ تورم و راهکار مناسبی برای کاهش قیمت تمام شده پول دانست .

وی  آمارهای اعلامی   از سوی دکتر حسین زاده در خصوص پرداخت تسهیلات  توسط شبکه بانکی  به فعالان اقتصادی استان را حاکی از تلاش بانک ها برای رونق دادن به این بخش دانست و نوید حمایت های بیشتر را به کارآفرینان و بخش خصوصی استان داد.


ثبت نظر

ارسال