حضور بانک توسعه تعاون در سی و دومین نمایشگاه صنایع‌ دستی/

بازدید سرپرست وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از غرفه بانک توسعه تعاون

نمایه بانک : بانک توسعه تعاون در سی و دومین نمایشگاه صنایع‌دستی برای معرفی خدمات تخصصی حضور یافته است./ مونسان سرپرست وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از غرفه بانک توسعه تعاون در نمایشگاه صنایع‌دستی بازدید نمود.
  • یکشنبه 3 شهریور 1398 ساعت 20:56

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون ، بانک توسعه تعاون در سی و دومین نمایشگاه صنایع‌دستی برای معرفی خدمات تخصصی حضور یافته است.

با توجه به زمینه‌های گوناگون همکاری بانک توسعه تعاون با تعاون گران و فعالان صنایع‌دستی، غرفه بانک توسعه تعاون در سالن هشت نمایشگاه بین‌المللی تهران پذیرای مراجعین و علاقه‌مندان این حوزه می‌باشد.

متخصصین و کارشناسان حوزه‌های اعتباری و سرمایه‌گذاری، امور مشتریان، خدمات و عملیات تخصصی بانکداری در غرفه بانک در این نمایشگاه حضورداشته و به‌صورت تمام‌وقت از ساعت ۱۰الی ۱۸پاسخگوی مراجعین و علاقه‌مندان می‌باشند.

 

بازدید سرپرست وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از غرفه بانک توسعه تعاون

 

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون ، علی‌اصغر مونسان سرپرست وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پس از افتتاح سی و دومین نمایشگاه صنایع‌دستی از غرفه بانک توسعه تعاون در این نمایشگاه بازدید نمود.

بانک توسعه تعاون در جهت خدمت‌رسانی به تعاون گران و صنعتگران، در طرح رونق تولید و طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری مشارکت داشته و همچنین طی سال‌های اخیر نسبت به انعقاد قرارداد عاملیت و تفاهم‌نامه با سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اقدام نموده است و هم‌زمان با تشکیل وزارتخانه جدید و با توجه به مزیت‌های قابل‌توجه این صنعت در حفظ و ایجاد اشتغال در این نمایشگاه حضور یافته است.

شایان‌ذکر است غرفه بانک توسعه تعاون در سی و دومین نمایشگاه صنایع‌دستی در سالن شماره هشت نمایشگاه بین‌المللی تهران از ساعت ۱۰الی ۱۸روزهای سوم الی نهم شهریور آماده پذیرش مراجعین و علاقه‌مندان می‌باشد.


ثبت نظر

ارسال