تقدیر از ایثارگران در بانک توسعه تعاون

نمایه بانک : هم‌زمان با 22 اسفندماه روز گرامیداشت شهدا طی مراسمی از سوی رئیس هیئت‌مدیره، مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره از کارکنان خانواده معظم شهدا، ایثارگران و کارکنان رزمنده این بانک تقدیر به عمل آمد.
  • پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت 10:11

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون ، در این مراسم که با حضور رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره این بانک برگزار گردید حجت اله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون بابیان اینکه ایثارگران مایه خیروبرکت، رحمت و نعمت هر سازمان محسوب می‌شوند اظهار داشت: توصیف و سخن گفتن در وادی شهادت و ایثار و بیان ارزش‌ها و قابلیت‌های مقام شامخ شهدا و ایثارگران کار سخت و دشواری است و از توان افراد خارج می‌باشد.

وی با تأکید بر این‌که استواری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدا و ایثار و رشادت این عزیزان است گفت: بهترین و مخلص‌ترین انسان‌ها درراه حفظ آرمان‌ها و پاسداشت از ارزش‌ها، جان‌برکف از این مرزوبوم پاسداری کردند و درنهایت ارزشمندترین تحفه الهی که همان جان شریف آدمی است در این راه تقدیم نموده‌اند.

مهدیان ضرورت صیانت و پاسداشت خون شهدا و پیروی از مشرب و راه این عزیزان را حداقل کار برای ادای احترام و همراهی و هم‌سویی از آنان یادکرد و دراین‌باره خاطرنشان ساخت: بانک توسعه تعاون که ثمره ابلاغیه اصل 44 از سوی مقام معظم رهبری است یکی از بانک‌های دولتی، توسعه‌ای و تخصصی است که محصول این ارزش‌ها محسوب می‌گردد.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به توفیقات این بانک گفت: همه تلاش‌ها و زحماتی که در این مجموعه در راستای تحقق مأموریت و برنامه‌های تکلیفی صورت گرفته است حاصل همت و اراده و زحمات کارکنان این بانک ازجمله همکاران خانواده معظم شهدا و یادگاران شهدای عزیز و ایثارگران و رزمندگان بوده است، به‌نحوی‌که امروزه بانک توسعه تعاون پس از ده سال فعالیت جایگاه خود را در نظام بانکی پیدا نموده است.

مهدیان در ادامه به عاملیت بانک توسعه تعاون در دو طرح ملی اشتغال پایدار روستایی و عشایری و اشتغال فراگیر و همچنین رونق تولید و حمایت از جامعه هدف نهادهای حمایتی اشاره کرد و گفت: توفیق در این فعالیت همراه با تصویب ده هزار میلیارد ریال افزایش سرمایه بانک نمونه‌هایی از موفقیت بانک توسعه تعاون در سال 97 بوده است.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از کلیه کارکنان ایثارگر و رزمنده و فرزندان شاهد شاغل در ستاد این بانک تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 


ثبت نظر

ارسال