الزام عضویت کلیه نهادهای مالی ثبت‌شده سازمان بورس و اوراق بهادار در کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران + دستورالعمل عضویت

نمایه بانک : براساس مصوبه مورخ ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ هیأت‌مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، عضویت کلیه نهادهای مالی ثبت‌شده نزد سازمان (به‌جز اعضای کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار و کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت) در کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران الزامی گردیده است.
  • سه شنبه 10 مهر 1397 ساعت 14:15

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از کانون نهادهای سرمایه گذاری ، براساس مصوبه مورخ ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ هیأت‌مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، عضویت کلیه نهادهای مالی ثبت‌شده نزد سازمان (به‌جز اعضای کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار و کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت) در کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران الزامی گردیده است.

شایان ذکر است مقررات مربوطه، از جمله دستورالعمل عضویت درکانون، متعاقباً از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، اصلاح و به نهادهای مالی ابلاغ خواهد گردید.

امید که با همکاری و هماهنگی اعضای کانون، بتوانیم جایگاه این تشکل خودانتظام را در بازار سرمایه ارتقا دهیم و به بهبود نقش بازار سرمایه در اقتصاد کشور کمک کنیم.

در ادامه: 

 دستورالعمل عضویت و تعامل با کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران 

با توجه به اطلاع‌رسانی صورت گرفته در تاریخ ۷ مهرماه ۹۷، براساس مصوبه هیأت‌مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار عضویتکلیه نهادهای مالی ثبت‌شده نزد سازمان (به‌جز اعضای کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار و کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت) در کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران الزامی شده است.

در همین راستا دستورالعمل پیشنهادی عضویت و تعامل اعضاء با کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران تهیه شده است. از آن‌جا که این دستور‌العمل در فرآیند تصویب در سازمان بورس قرار دارد، خواهشمند است پیشنهادات و نظرات اصلاحی خود را حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه ۹۷ به این کانون ارسال نمایید.

 

 دستورالعمل عضویت و تعامل با کانون

 


ثبت نظر

ارسال