گردهمایی سراسری مدیران ستادی و شعب بیمه آرمان

نمایه بانک : گردهمایی سراسری مدیران ستادی و شعب بیمه آرمان با هدف بررسی عملکرد و تبیین اهداف عملکردی شعب در شش ماهه دوم سالجاری، با حضور مدیرعامل، قائم مقام و معاونان این شرکت روز گذشته در تهران برگزار شد.
  • چهارشنبه 2 آبان 1397 ساعت 1:37

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه آرمان، در این گردهمایی بر بهبود وضعیت و ارتقای جایگاه شرکت تأکید شد و مدیران ستادی و روسای شعب به بیان نقطه نظرات، چالش ها و فرصت های پیش رو پرداختند.

علیرضا بیانیان مدیرعامل ضمن خوش آمدگویی و ارائه گزارش عملکرد، هدف از این گردهمایی را بازخوانی  اهداف و برنامه­های راهبردی و ایجاد انسجام، تعامل و همفکری جهت پیشبرد امور و ارائه راهکارهایی برای رشد و تعالی هر بیشتر شرکت عنوان کرد.

وی ضمن قدردانی از عملکرد شعب و ستاد در یک سال اخیر، وفاق و همدلی بین آنان را از عوامل کلیدی موفقیت دانست و افزایش حس وفاداری و مسئولیت پذیری و همیت سازمانی و مشارکت در تحقق اهداف و برنامه های شرکت را خواستار شد.

بیانیان همچنین بر استفاده از ظرفیت و پتانسیل استان ها در توسعه بازار و بازاریابی و احصای نیازهای بیمه ای مردم در سطح استان ها و برنامه ریزی بر اساس این نیازها تأکید کرد.

مدیرعامل بیمه آرمان با اشاره به اینکه بخشی از سیاست گذاری های شرکت  بر اساس دریافت گزارش­هایی است که از مدیران ستادی و شعب به هیأت مدیره می رسد گفت: بر همین اساس مدیران باید در ارائه این گزارش ها تمام جوانب را در نظر بگیرند و گزارش های مستدل و قانع کننده ارائه نمایند.

وی نظارت و رسیدگی به امور فنی و اداری شعب را از وظایف ذاتی و اصلی مدیران ستادی دانست و گفت: شعب نیز در مقابل لازم است ضمن حفظ مصالح شرکت و حق و حقوق سهامداران و بیمه گذاران، عملکرد خود را بهبود بخشند و در رسیدگی به امور مردم و بیمه گذاران و ارائه خدمات مطلوب به آنها از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

بیانیان افزود : نمایندگان و شبکه فروش نیز بازوی اجرایی شرکت محسوب می شوند و بر تأمین خواسته ­های منطقی، افزایش دانش فنی و حرفه ­ای و توانمندی آنان و استفاده از ظرفیت­ های شرکت در رفع مشکلات و مسائل شعب و نمایندگان تأکید کرد.

در این جلسه قائم مقام مدیرعامل و معاونان نیز به بیان نقطه نظرات و انتظارات خود از شعب و نمایندگان پرداختند و توصیه­های لازم را در خصوص اجرای الزامات قانونی، بهبود وضعیت و پیشبرد اهداف شرکت ارائه کردند.

کامبیز پیکارجو قائم مقام مدیرعامل با ابراز خرسندی از حضور در مجموعه بیمه آرمان گفت: بر اساس گزارشها و اقدامات موجود، این شرکت طی دو سال اخیر مسیرهای پرتلاطمی را طی کرده و آمارها مؤید توانمندی هاست و پتانسیل های لازم در ستاد و  شعب برای ارتقای جایگاه واقعی شرکت وجود دارد.

وی گفت صنعت بیمه در حال پوست اندازی مرحلۀ سوم خود است و ما در شرایطی هستیم که لزوما گرفتن سهم از بازار مهم نیست بلکه با اتکا بر حفظ سهم بازار باید به دنبال بهینه کردن سهم خود در بازار باشیم.

وی گفت: از مدیران مناطق و شعب انتظار می رود که ضمن جذب پرتفوی مناسب و متوازن، به دنبال بیمه گذاران بزرگ باشند و با انتقال تجربه و دانش فنی، نمایندگان و شبکه فروش را به بازاریابی و فروش بیمه­های انفرادی و در سطوح خُرد هدایت کنند.

علیرضا امیرحسنخانی معاون توسعه و پشتیبانی نیز ضمن قدرانی از تلاش های شعب در استان ها، بر پاسخگو بودن ستاد در مقابل شعب و همچنین شعب در مقابل ستاد در مسائل جاری شرکت تأکید کرد و گفت: همه باید با داشتن  روحیه دلسوزی و حس سازمانی از منافع شرکت دفاع  و حق و حقوق سهامداران و بیمه گذاران را بموقع ادا کنیم.

معاون توسعه و پشتیبانی افزود مدیران ستادی و شعب همچنین لازم است در عین تعامل و برخورد مطلوب با مجموعه، به کلیه امور به صورت آنلاین نظارت داشته باشند؛ مسائل را بدرستی مدیریت، تجزیه و تحلیل وکنترل  نمایند و از منافع شرکت به هیچ وجه کوتاه نیایند و به مسائل بی تفاوت نباشند.

امیرحسنخانی مدیران ستادی و شعب را افرادی صادق و امانتدار توصیف و اذعان کرد که بیمه آرمان در رنکینگ سلامت مالی مدیران یکی از بهترین هاست.

هادی رئیس الذاکرین معاون بازاریابی و فروش هم گزارش مقایسه­ای عملکرد شعب در ششماهه اول سال را بر اساس شاخص های عملکردی و سود و زیان ارائه کرد.

وی گفت: وضعیت شرکت، وضعیت با ثبات تری شده است و از سرپرستان مناطق و روسای شعب خواست مسائل و آمار بیمه­ های بازرگانی استان متبوع خود را بدرستی تجزیه و تحلیل کنند و نسبت به توسعه و فروش بیمه های خرد و جذب بیمه نامه هایی که ضریب ریسک پائینی دارند، رعایت حد نصاب های تولیدی حق بیمه در هر رشته بر اساس برنامه تکلیفی سال ۹۷، وصول مطالبات جاری و منقضی از بیمه گذاران، تقویت شبکه فروش نمایندگان و شناسایی توانمندی های استان از نظر بیمه ای اقدام نمایند.

در این جلسه مدیران مناطق به نمایندگی از رؤسای شعب مسائل و مشکلات حوزه متبوع خود را مطرح کردند و در پنلی با حضور قائم مقام و معاونان این مسائل مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای رفع آنها اتخاذ گردید.


ثبت نظر

ارسال