197 هزار نفر وام ازدواج بانک ملی ایران را دریافت کردند/

اهدای 500 عدد کلاه کاسکت استاندارد به موتورسواران توسط بانک ملی ایران

نمایه بانک : بانک ملی ایران در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، تعداد 500 عدد کلاه کاسکت استاندارد بین موتورسواران پایتخت توزیع کرد./ در ده ماه نخست امسال بیش از 197 هزار نفر از زوج های جوان، زندگی مشترک خود را با تسهیلات بانک ملی ایران آغاز کرده اند.
  • شنبه 9 بهمن 1400 ساعت 9:30

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، این بانک با  هدف رواج فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی استاندارد توسط راکبان و سرنشین های موتورسیکلت، 500 عدد کلاه ایمنی استاندارد به موتورسواران قانونمداری که با وجود داشتن گواهینامه و بیمه نامه،فاقد کلاه ایمن و مناسب بودند،اهدا کرد.
این اقدام با همکاری پلیس راهور و با  حضور سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ انجام شد.
شایان ذکر است که آسیب های سر،بیشترین علت مرگ و میر موتورسیکلت سواران در حوادث و تصادفات رانندگی است،بنابراین نهادینه شدن فرهنگ استفاده از کلاه استاندارد می تواند از بسیاری از صدمات منجر به مرگ،جلوگیری کند.

 

197 هزار نفر وام ازدواج بانک ملی ایران را دریافت کردند

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، بانک ملی از ابتدای امسال تا پایان دی ماه بالغ بر 173 هزار و 142 میلیارد و 363 میلیون ریال وام قرض الحسنه ازدواج به زوج های جوان پرداخت کرده است.
بانک ملی ایران طی ده ماه گذشته 103 درصد تکالیف و وظایف محوله خود درخصوص پرداخت وام ازدواج را به انجام رسانده است و ترویج سنت حسنه ازدواج و کمک به جوانان از مهم ترین سیاست های اعتباری این بانک به شمار می رود.


ثبت نظر

ارسال