به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه دی ، این نشست با حواشی جالبی مواجه بود که برخی از این حواشی در ادامه تشریح می شود.
پس از مشخص شدن نتایج قرعه کشی، ۴ نفر برنده موتور برقی و ۲۰ نفر هم برنده کمک هزینه سفر به عتبات عالیات شدند. یک نفر از برندگان کمک هزینه عتبات عالیات از برادران اهل سنت کردستان بود که با لباس محلی کردی در این مراسم حضور یافت.
چند روز پیش از برگزاری این نشست همکاران روابط عمومی چندین بار با افرادی که در قرعه کشی برنده شده بودند تماس گرفته و از آنان دعوت به حضور در تهران شد.
از تعداد ۲۴ نفری که برنده شده بودند ۱۲ نفر اعلام کردند که به تهران خواهند آمد و ۱۲ نفر به دلیل مشغله کاری و یا بعد مسافت حاضر نبودند به تهران بیایند.
6 نفر از افرادی که به تهران آمدند با خانواده در مراسم حاضر شدند. خوشحالی زاید الوصف این افراد به خاطر برنده شدن و دعوت به تهران بسیار مشهود و قابل توجه بود.
برندگان این جشنواره در پایان نشست، با مدیر عامل شرکت بیمه دی عکس یادگاری گرفتند.
تمرکز بیمه دی بر مشتری مداری و خدمات پس از فروش
مدیرعامل بیمه دی با تاکید بر ضرورت توجه شرکتهای بیمهای به مشتریان و بیمه گزاران گفت: این شرکت تمرکز خود را بر مشتریمداری و خدمات پس از فروش قرار داده است.
دکترهادی عبداللهی درجمع برندگان جشنواره عید قربان تا عید غدیر بیمه دی که در سالن نواندیشی این شرکت برگزار شد اظهار داشت: بیمه دی با درک درست از مشتریان و بیمه گزاران مبنای کاری خود را بر توجه ویژه به این عزیزان بنا نهاده است.
وی اضافه کرد: توجه به مشتریان و تعامل با آنها قطعا به ارتقا سطح کیفی و خدمات دهی بیشتر و بهتر بیمه دی منجر خواهد شد.
مدیر عامل شرکت بیمه دی با تاکید بر اینکه مهمترین سرمایه هر شرکت بیمهای مشتریان و بیمهگزاران آن هستند افزود: طی چند ماه اخیر شرکت بیمه دی با سر لوحه قرار دادن مشتری مداری تعداد بیمه گزاران خود را به بیش از چهار میلیون و ۵۰۰ هزار نفر افزایش داده است.
اصلاح سبد پورتفو و ارتقا توانگری بیمه هدف گذاری اصلی بیمه دی
دکتر عبداللهی افزود: با هدف گذاریهای انجام شده و توجه به مشتریان به دنبال اصلاح پورتفوی شرکت و ارتقا توانگری بیمه هستیم و خوشبختانه توفیقات زیادی در این زمینه حاصل شده است.
وی گفت: ترکیب برندگان این جشنواره اعم از پراکندگی آنان در مناطق مختلف کشور و نیز جنسیت و سن افراد برنده نشان میدهد که ریلگذاری شرکت بیمه دی به درستی انجام شده است.
وی اظهار داشت: تعامل کارکنان شرکت بیمه دی و مشتریان باعث خدمات دهی سریع و صحیح بیمه دی به مشتریان خواهد شد و این مهم در ماههای اخیر بیشتر نمایان شده است.
مدیر عامل شرکت بیمه دی گفت: سهامداران، بیمه گذاران و شرکت بیمه اضلاع اصلی شرکت هستند که جایگاه مشتریان و بیمه گزاران در این اضلاع بسیار بالاتر و حیاتی است.
رکوردهای بیمه دی در سال جاری بی سابقه بوده است
مدیر عامل بیمه دی به موفقیتهای این شرکت در ماههای اخیر اشاره کرد و گفت: برای نخستین بار بیمه دی در تاریخ ۹۰ ساله سابقه بیمه کشور امسال به عنوان یک شرکت بیمهای غیر دولتی رتبه اول در سهم بازار را به خود اختصاص داد.
وی ادامه داد : این شرکت همچنین موفق شد رتبه نخست توانگری را در بین شرکتهای بیمهای به دست آورد.
عبداللهی گفت: بیمه دی با اخذ قرارداد با بیش از ۱۳هزار و ۵۰۰ هزار مرجع درمانی رتبه نخست ارائه خدمات درمانی به مشتریان خود در بین صنعت بیمه را کسب کرده است به طوریکه اکنون بیشترین و گسترده ترین شبکه درمانی را به خود اختصاص داده است.
وی گفت: روند رو به رشد مشتریان بیمه دی ما را مصمم کرده است تا متعهدانه در کنار این عزیزان به ارائه خدمات ویژه بیمهای بپردازیم.
مردم ایران شایسته دریافت بهترین خدمات بیمهای هستند
مدیر عامل شرکت بیمه دی با اشاره به اینکه سهامداران اصلی این شرکت جامعه ایثارگران هستند گفت: مردم ایران با توجه به ایمان، شجاعت و دلبستگی به نظام بهترین مردم دنیا هستند و باید خدمات بیمهای شایستهای به آنان ارائه شود.
وی گفت : به همین دلیل کارکنان بیمه دی خود را موظف میدانند تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات را بیمنت به مشتریان خود عرضه کنند.
مدیر عامل شرمت بیمه دی گفت: در این راستا مفتخریم که سریعترین ارزیابی خسارت و پرداخت هزینه به مشتریان را در بین شرکتهای بیمهای به خود اختصاص دادهایم.
امانتداری شاخصه مهم بیمه دی
مدیر عامل شرکت بیمه دی با تبریک فرا رسیدن پیامبر گرامی اسلام و امام جعفر صادق گفت: یکی از بزرگترین خصلتهای پیامبر امین بودن است که شرکت بیمه دی با تاسی از پیامبر عظیم الشان اسلام تلاش میکند امانت دار خوبی برای مشتریان خود باشد.