بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از اداره کل مبادلات الکترونیک و خزانه داری

نمایه بانک : رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی با هدف آگاهی از آخرین وضعیت و پیشرفت برنامه ها، صبح روز یکشنبه 22 مهرماه در اداره کل مبادلات الکترونیک این بانک حضور یافت و با کارکنان آن از نزدیک دیدار و گفت وگو کرد.
  • یکشنبه 22 مهر 1397 ساعت 22:6

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی ، روح اله خدارحمی در این دیدار سرزده با حضور در واحدهای مختلف این اداره کل از آخرین وضعیت سامانه های پایا،ساتنا،چکاوک،فروش اوراق مشارکت،خرید تضمینی گندم و .... مطلع شد.

وی به اهمیت مدیریت زمان در انجام امور و ضرورت کاهش زمان ارائه خدمات بانکی اشاره و تأکید کرد: ارتقا و بهبود وضعیت مبادلات الکترونیکی  همچنین به روز رسانی سامانه های مورد استفاده در این حوزه از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

خدارحمی افزایش کیفیت،ارتقای موارد امنیتی و بهبود وضعیت انتشار و صدور اوراق بهادار به ویژه دسته چک را از دیگر موارد ضروری در این حوزه برشمرد.

وی در ادامه، ایجاد دلگرمی  بین کارکنان برای پیشبرد برنامه ها و دستیابی به اهداف سازمانی را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: نیروهای رسمی و بخش خصوصی برای تحقق برنامه های بانک به موازات هم تلاش می کنند و تفکیک این دو گروه  از یکدیگر ناصواب است.


ثبت نظر

ارسال