بانک ملی ایران یاریگر بازار اشتغال در دولت یازدهم و دوازدهم / بازدید سرزده مدیرعامل بانک ملّی ایران از شعب رباط کریم و نسیم شهر

نمایه بانک : بانک ملی ایران همواره حمایت از اشتغال جوانان را به عنوان یکی از محوری ترین اقدامات خود قرار داده و از این رو در دولت یازدهم و دوازدهم حمایت ویژه ای از بازار کار و اشتغال با تخصیص تسهیلات خود اشتغالی و مشاغل خانگی داشته است./ مدیر عامل بانک ملّی ایران به صورت سرزده از حوزه رباط کریم، شعبه رباط کریم و شعبه نسیم شهر بازدید کرد.
  • شنبه 6 بهمن 1397 ساعت 3:12

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، از ابتدای دولت یازدهم تا پایان آذرماه سال جاری، این بانک تعداد 198 هزار و 672 فقره تسهیلات خوداشتغالی پرداخت کرده است که ارزش ریالی آن به 27 هزار و 144 میلیارد و 294 میلیون ریال می رسد.

در مدت مذکور حمایت از مشاغل خانگی نیز مورد توجه بانک ملی ایران بوده و در همین راستا 91 هزار و 714 فقره تسهیلات در این بخش به ارزش پنج هزار و 406 میلیارد و 588 میلیون ریال پرداخت شده است.

رفع احتیاجات ضروری در دولت یازدهم و دوازدهم هم یکی از بخش های مهم تسهیلات دهی این بانک بوده و در بازه زمانی مذکور، 370 هزار و 49 فقره تسهیلات رفع احتیاجات ضروری به ارزش هفت هزار و 783 میلیارد و 177 میلیون ریال تخصیص داده شده است.

همچنین بانک ملی ایران در دولت یازدهم و دوازدهم بالغ بر 24 هزار و 258 میلیارد و 708 میلیون ریال تسهیلات کارگشایی در سه میلیون و 252 هزار و 261 فقره پرداخت کرده است.

در مجموع این بانک در مدت مذکور، تعداد پنج میلیون و 519 هزار و 204 فقره تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ 171 هزار و 276 میلیارد و 774 میلیون ریال اعطا کرده است.

بازدید سرزده مدیرعامل بانک ملّی ایران از شعب رباط کریم و نسیم شهر

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، دکتر محمد رضا حسین زاده در این بازدیدها ضمن تقدیر از تلاش کارکنان این شعب، در فضایی صمیمانه با آنها دیدار و گفت و گو کرد.
وی با اشاره به گسترش خدمات الکترونیک بانک و ضرورت معرفی آنها به مشتریان، بر ارتباط خوب و‌ موثر شعب با مشتریان تأکید کرد. 
مدیرعامل بانک ملّی ایران ابراز داشت: در ماه های پایانی سال، جذب منابع، وصول مطالبات معوق و خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم شهرستان رباط کریم باید مورد توجه کارکنان این حوزه باشد.
حسین زاده در ادامه بر ضرورت تعامل سازنده رئیس حوزه رباط کریم با همکاران، نظارت بر عملکرد آنها و توجه به همکاران سختکوش و دلسوز در تشویق ها و انتصابات تأکید کرد.
در این دیدارها، کارکنان این شعب پیشنهادها و مشکلات خود را در فضایی صمیمانه ارایه کردند.
سرکشی به همکاران و ارتباط مستقیم و بدون تشریفات اداری با کارکنان جزو برنامه های مستمر مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک ملّی ایران است.


ثبت نظر

ارسال