حضور پرقدرت بانک ملی ایران در شبکه های اجتماعی ادامه دارد/

در مسابقه هفتگی کانال بانک ملی ایران شرکت کنید

نمایه بانک : اولین مسابقه هفتگی کانال بانک ملی ایران در پیام رسان بله آغاز شد./ بانک ملی ایران با حضور پرقدرت در شبکه های اجتماعی توانسته علاوه بر معرفی درست و دقیق محصولات، امکانات و خدمات، دامنه نفوذ خود میان مشتریان را نیز بیش از پیش افزایش دهد.
  • یکشنبه 8 تیر 1399 ساعت 16:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، این مسابقه شنبه هر هفته در حوزه مطالب منتشر شده در کانال بانک در پیام رسان بله طرح می شود و اعضای کانال فرصت دارند تا روز سه شنبه همان هفته پاسخ سوالات را از طریق بات طراحی شده اعلام کنند.

 

گفتنی است کاربران در این بات بعد از تکمیل اطلاعات خود ( اعلام نام و نام خانوادگی، کدملی و شماره همراه ) وارد مسابقه شده و می توانند به سوال هفته پاسخ دهند؛ در پایان هفته از میان پاسخ های صحیح قرعه کشی و به 3 نفر از اعضایی که پاسخ صحیح ارائه کردند،  به هر یک مبلغ 2 میلیون ریال اعطا می گردد.

 

این مسابقه بصورت هفتگی برگزار شده و هدف آن آموزش خدمات و اطلاعات مربوط به حوزه بانک‌و امنیت اطلاعات مشتریان نظام بانکی است .

 

 علاقمندان به شرکت در مسابقه می توانند پس از عضویت در کانال بانک در پیام رسان بله و‌مطالعه آخربن پست های کانال وارد بات مسابقات شده و به سوال مربوطه پاسخ دهند.

شایان ذکر است لینک ورود به بات مسابقه در کانال بانک درج شده است.

 

 

حضور پرقدرت بانک ملی ایران در شبکه های اجتماعی ادامه دارد

 

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، این روزها کسی نیست که به اهمیت شبکه های اجتماعی، میزان اثرگذاری آنها و نیز سرعت انتقال داده در این پلتفرم ها آگاهی نداشته باشد. از این رو آخرین روز ماه ژوئن را روز جهانی شبکه های اجتماعی نامگذاری کرده اند.


کار تولید و انتشار محتوا که تا سال ها پیش از طریق رسانه های محدود صوتی و تصویری با مخاطبان خاص انجام می شد، اکنون با استفاده از شبکه ای اجتماعی بدون محدودیت زمانی و مکانی برای عموم مخاطبان در حال انجام است.

 


بانک ملی ایران نیز از این فرصت استفاده کرده و شبکه های اجتماعی را به عنوان یک ابزار کارآمد برای ارتباط دو سویه میان خود و مخاطبانش انتخاب کرده است.


«بله» یک پیام رسان منحصر به فرد و مولود دیدگاه های توسعه یافته بانک ملی ایران است که علاوه بر همه امکانات معمول در اپلیکیشن های پیام رسان، خدمات بانکی قابل توجهی نیز در آن ارائه می شود.


کانال بانک ملی ایران در این فضا نیز با بیش از 70 هزار دنبال کننده، علاوه بر ارائه اطلاعات و اخبار به روز، با برگزاری انواع جشنواره و مسابقه توانسته ارتباط تعاملی با مخاطبان را تقویت کند.


صفحه بانک ملی ایران در اینستاگرام با بیش از 144 هزار دنبال کننده، بستر مطلوبی برای دانش افزایی مخاطبان در کنار معرفی محصولات با زبان ساده و عامه پسند است. بسیاری از مخاطبان نیز از این فضا برای ارائه پیشنهادات و انتقادات خود به بانک استفاده می کنند.


بانک ملی ایران در آپارات نیز حضوری فعال دارد، به طوری که تازه ترین دستاوردها و پویش های اجتماعی خود را در قالب فیلم های کوتاه و بلند جذاب به اشتراک گذاشته و مخاطبان را با آنها آشنا می کند.


در کنار حضور رسمی بانک در شبکه های اجتماعی، مدیرعامل بانک ملی ایران نیز صفحه شخصی خود در اینستاگرام را مرتب به روز کرده و ارتباط مستقیمی را مخاطبانش دارد.


کانون جوانه ها و موزه بانک ملی ایران نیز هر کدام به طور جداگانه در اینستاگرام، تازه ترین دستاوردها و خدمات را با دنبال کنندگانشان به اشتراک گذاشته و آنها را از تغییر و تحولات حوزه خود مطلع می کند.


مجموع این اقدامات نشان می دهد بانک ملی ایران به خوبی ظرفیت فضای مجازی را درک کرده و تلاش دارد از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده کند.

در آینده نزدیک، طرح های تازه ای نیز از این بانک برای حضور گسترده تر در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی اجرا خواهد شد.

 

نظرات

عباس مرادی راد

راهنمایی شرکت درمسابقات بانک ملی. مرسی.

ثبت نظر

ارسال