فرصت طلایی بانک ملی ایران برای واحدهای صنعتی بدهکار / بازدید دانش آموزان از موزه بانک ملی ایران/ استقبال از کارکنان خدمت رسان بانک ملی ایران در ایام اربعین

نمایه بانک : بانک ملی ایران در راستای حمایت از تولید و اشتغال و نیز همگام با سیاست های خروج از بنگاه داری، بنگاه های صنعتی تملیکی را با شرایط ویژه به صاحبانشان بازمی گرداند./ جمعی از دانش آموزان یکی از مدارس تهران از موزه بانک ملی ایران بازدید کردند./ کارکنان بانک ملی ایران که طی روزهای گذشته به زائران امام حسین (ع) در ارائه ارز اربعین خدمت رسانی می کردند، به کشور بازگشتند.
  • یکشنبه 13 آبان 1397 ساعت 2:45

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، برخی بدهکاران بانکی به دلیل عدم توانایی در بازگرداندن تسهیلات دریافتی، بخشی یا تمام بنگاه اقتصادی خود را به بانک واگذار کرده اند.

با این حال بانک ملی ایران که مجری سیاست های ابلاغی دولت محترم و بانک مرکزی مبنی بر واگذاری اموال و املاک مازاد و جلوگیری از توسعه بنگاه های تحت پوشش است، اعتقاد دارد بهترین اداره کنندگان این بنگاه ها، صاحبان آنها هستند.

از این رو، هیات مدیره بانک مصوب کرده است که صاحبان این بنگاه های اقتصادی در صورت پرداخت نقدی پنج درصد از مانده سرفصل اموال تملیکی خود، بتوانند اداره آن بنگاه را دوباره برعهده بگیرند.

بانک همچنین برای بازپرداخت باقیمانده سرفصل اموال تملیکی به صورت اقساط طولانی مدت در قالب اجاره به شرط تملیک با دوره تنفس شش ماهه با صاحبان این بنگاه ها همکاری می کند. در این مدت، بنگاه اقتصادی در تملک بانک ملی ایران و مدیریت آن با صاحب قبلی است.

بدیهی است که پس از تسویه کامل بدهی، مالکیت بنگاه از بانک به صاحب پیشین آن بازگردانده می شود.

 

بازدید دانش آموزان از موزه بانک ملی ایران

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، تعداد  120 نفر از دانش آموزان کلاس چهارم مدرسه ابتدایی" شهید محمد امیری کیا" در جریان بازدید خود از موزه بانک با تاریخچه بانک، پول و نشر اسکناس آشنا شدند.

دانش آموزان در پایان بازدید در ایستگاه عکاسی موزه با پوشیدن لباس ها و استفاده از ادوات جنگی سربازان دوره صفویه، عکسی به یادگار گرفتند.

 

استقبال از کارکنان خدمت رسان بانک ملی ایران در ایام اربعین

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، مجموعه  این کارکنان را محسن امین زارع معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران سرپرستی می کرد.

مسعود خاتونی عضو هیات مدیره، عباس شفیعی معاون پشتیبانی و جمعی از مسوولان بانک ملی ایران در فرودگاه امام خمینی (ره) به استقبال این کارکنان رفتند.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در جریان این استقبال با اشاره به اقدامات قابل توجه و فراوان صورت گرفته در تخصیص ارز به زائران اربعین، به برخی ناملایمات ایجاد شده در این روند اشاره کرد و گفت: با این حال کارکنان بانک ملی ایران وظیفه خود دانستند که به هر نحو ممکن و در سخت ترین شرایط، خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین را ادامه دهند.

به گفته خاتونی، بانک ملی ایران در کنار دولت به زائران کربلا خدمت کرد و اجازه نداد اختلال های ایجاد شده، روند کار را متوقف کند.


ثبت نظر

ارسال