پرداخت پنج هزار وام قرض الحسنه بانک ملی ایران برای رفع احتیاجات ضروری/ «بام» سیم کارت 10 نفر را خودکار شارژ می کند!

نمایه بانک : بانک ملی ایران به ‌منظور رفع احتیاجات ضروری مشتریان از محل منابع قرض‌الحسنه خود بیش از پنج هزار فقره وام قرض الحسنه در دو ماه ابتدای امسال پرداخت کرده است./ یکی از نگرانی های روزمره دارندگان سیم کارت های اعتباری، تمام شدن شارژ سیم کارت است. در چنین شرایطی، مشترک باید به انواع روش های اینترنتی یا غیر اینترنتی به دنبال شارژ کردن اعتبار سیم کارت باشد، اما سامانه «بام» بانک ملی ایران راه حل بهتری پیشنهاد می دهد.
  • دوشنبه 13 خرداد 1398 ساعت 14:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، این بانک در ماه های فروردین و اردیبهشت تعداد پنج هزار فقره وام قرض الحسنه رفع احتیاجات ضروری به ارزش 186 میلیارد و 86 میلیون ریال پرداخت کرده است.

در سال گذشته نیز بانک ملی ایران بیش از  67 هزار فقره وام قرض الحسنه رفع احتیاجات ضروری تخصیص داده که ارزش ریالی آن به یک هزار و 987 میلیارد و 283 ریال می رسد.

همچنین این بانک در دو ماهه امسال مبلغ دو میلیارد و 50 میلیون ریال وام قرض الحسنه تعمیر مسکن پرداخت کرده است.

در عین حال به منظور رفع نیازهای فوری و ضروری متقاضیان طی این مدت تعداد 49 هزار و 399 فقره وام قرض الحسنه به ارزش 516 میلیارد ریال توسط بانک کارگشایی از واحدهای تابعه بانک ملی ایران پرداخت شده است.

 

«بام» سیم کارت 10 نفر را خودکار شارژ می کند!

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، در این روش که «شارژ خودکار» نام دارد، مشترک می تواند با ثبت شماره تلفن همراه خود در سامانه «بام»، این اجازه را بدهد که پیش از اتمام کامل اعتبار، سیم کارت او به صورت خودکار شارژ شود.

در این روش هنگامی که شارژ سیم کارت به دو هزار ریال برسد، به صورت خودکار عملیات شارژ مجدد انجام خواهد شد.

حداکثر تعداد شماره همراه برای ثبت در سامانه شارژ خودکار 10 عدد و حداکثر تعداد دفعات شارژ خودکار شماره همراه در روز دو بار است.

کاربر «بام» این امکان را دارد که مشخص کند در هر بار شارژ خودکار، سیم کارت های متصل به سامانه چه میزان شارژ شوند. مبلغ شارژ می تواند بین 10 هزار ریال تا 500 هزار ریال متغیر باشد. در حال حاضر استفاده از این خدمت فقط برای مشترکان ایرانسل وجود دارد.


ثبت نظر

ارسال