مستندنگاری صنعت بیمه از عوامل توسعه است/

از دو سامانه نظارتی بیمه مرکزی رونمایی شد

نمایه بانک : صدور کدیکتا برای بیمه نامه های آتش سوزی و حمل و نقل علاوه بر تسهیل امر بیمه‌گری به کاهش فساد اقتصادی در کشور نیز منتهی خواهد شد./ ثبت تجارب مدیران و فعالان صنعت بیمه برای توسعه و همگانی سازی خدمات بیمه ای یک ضرورت ویژه است.
  • دوشنبه 3 شهریور 1399 ساعت 15:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی ، دکتر غلامرضا سلیمانی که در آیین بهره برداری از سامانه های یکپارچه نظارت و بیمه ی حمل و نقل و آتش سوزی سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: صنعت بیمه با پیشگامی در زمینه دولت الکترونیک یکی از حلقه های مقابله با ورود و توزیع کالای قاچاق به شمار می رود.


رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به آغاز هفته دولت و ضرورت همراهی تمامی دستگاه های اجرایی برای تحقق اهداف دولت تدبیر و امید، اظهار داشت: با عملیاتی شدن کد یکتا پس از این هیچ محموله‌ای که استعلام دستگاه های ذیربط را نداشته باشد قابل بیمه شدن نیست.

 


وی تاکید کرد: با تمهیداتی که در خصوص ضوابط دریافت کدیکتا در سامانه "سنهاب" اندیشیده شده، تخلف در حوزه حمل و نقل به حداقل می رسد.

 


وی با تشریح آخرین دستاوردها و تحولات صنعت بیمه در حوزه های گوناگون نظیر بیمه های زندگی، فرایند راه اندازی صندوق بیمه حوادث طبیعی و همچنین بخشش جرایم بیمه ای موتورسیکلت ها و ماشین آلات کشاورزی، ابراز امیدواری کرد که ضریب نفوذ بیمه در کشور افزایش یابد.


دکتر سلیمانی از سال ۹۹ به عنوان سال تکمیل فرایند هوشمندسازی صنعت بیمه و الکترونیکی شدن محصولات این صنعت یاد کرد و افزود: بعد از اجباری شدن دریافت کد یکتا برای سه رشته بیمه شخص ثالث، آتش سوزی و حمل و نقل برای اجباری شدن کد یکتا برای تمامی رشته های بیمه ای اقدام خواهد شد
گفتنی است در این نشست از سامانه های یکپارچه نظارت در رشته های بیمه حمل و نقل و آتش سوزی رونمایی شد.

 

 

مستندنگاری صنعت بیمه از عوامل توسعه است

 

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی ، دکتر غلامرضا سلیمانی در آیین افتتاح استودیوی صنعت بیمه با اشاره به این مطلب افزود: به کار گیری تمامی ظرفیت های رسانه ای و شیوه های ارتباطی از ابزارهای توسعه صنعت است و ایجاد فضاهای جدید می تواند به تسریع روند همگانی سازی بیمه در کشور کمک کند.


رئیس کل بیمه مرکزی با قدردانی از تلاش های صورت گرفته برای تاسیس نخستین استودیوی خبر بیمه مرکزی از همکاران خود خواست تا با تقویت تعاملات رسانه ای و ارتباط تنگاتنگ با مدیران صنعت بیمه در ارتقای سطح توسعه آن مشارکت کنند.


شایان ذکر است صبح امروز و در دومین روز هفته دولت، ازنخستین استودیوی خبر نهاد ناظر صنعت بیمه بهره برداری شد


ثبت نظر

ارسال