مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی: اولویت اصلی ما تحقق درآمدهای مالیاتی بر مبنای اطلاعات دقیق است

نمایه بانک : مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی گفت: اولویت اصلی این اداره کل تحقق درآمدهای مالیاتی محول شده به استان بر مبنای اطلاعات دقیق، صحیح و رعایت عدالت مالیاتی و اصل مودی مداری است.
  • چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 ساعت 22:33

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی سازمان امور مالیاتی کشور، یعقوب نژاد (مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی) در دیدار با رئیس اتاق بازرگانی این استان اظهار داشت: استفاده از محصولات داخلی باعث رونق تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی خواهد شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری بسیار خوب اتاق بازرگانی، بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی استان و کشور توسط شهروندان، تأکید و تصریح کرد: این مهم منجر به رونق تولید، توسعه صنایع، بهبود وضعیت اقتصادی، اشتغال پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی خواهد شد.

یعقوب نژاد با تأکید بر تعامل سازنده و حداکثری در چارچوب قانون با صاحبان صنایع و مجامع امور صنفی در راستای حمایت از تولید و اشتغال اظهار داشت: برای حمایت از فعالیت‌های مولد اقتصادی، تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری در استان، تشویق‌ها و معافیت‌های مالیاتی برای تولیدکنندگان و صاحبان مشاغل در نظر گرفته‌شده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی نیز ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد خوب اداره کل امور مالیاتی و ابراز خرسندی از برخورد کارکنان این اداره کل، خواستار همکاری و همراهی متقابل مسئولان امور مالیاتی و صاحبان صنایع با یکدیگر شدند به‌نحوی‌که از تعطیلی صنایع تولیدی جلوگیری شود و بتوان بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، مشکلات صنعتگران را به حداقل رساند.

غلامحسین شافعی بابیان اینکه فعالان اقتصادی پرداخت مالیات را به‌عنوان یک امر واجب قبول دارند، اظهار داشت: با توجه به رکود اقتصادی و مشکلات به وجود آمده برای حفظ بنگاه‌های اقتصادی، بخش تولید اکنون بیش‌ازپیش نیازمند حمایت است.


ثبت نظر

ارسال