راه اندازی واحد تلفنی رسیدگی به شکایات مردمی بانک ملی ایران

نمایه بانک : با هدف تکریم مشتریان و پاسخگویی حداکثری به سوالات و درخواست های مشتریان، بانک ملی ایران واحد تلفنی شکایات مردمی را راه اندازی کرد.
  • پنجشنبه 1 اردیبهشت 1401 ساعت 9:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، مشتریان و مخاطبان بانک ملی می توانند ضمن تماس با مرکز ارتباط مردمی با شماره 64140 – 021 علاوه بر دریافت خدمات معمول و نیز ارتباط با کارشناسان بانک، در صورت نیاز با فشردن  کلید شماره (1) شکایات خود را ثبت کنند.

شکایات واصله پس از بررسی، در اسرع وقت رسیدگی و نتیجه آن اعلام خواهد شد.


ثبت نظر

ارسال