روزانه یک هزار اتوبوس زائران اربعین حسینی تهران را به مهران می برد

نمایه بانک: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران اعلام کرد از بیستم آبان ماه روزانه یک هزار اتوبوس از تهران به مقصد مهران آماده خدمت رسانی به زائران حسینی است.
  • دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت 15:8

به گزارش نمایه بانک,  به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مجیدرضا نصرالله نژاد افزود: پس از هماهنگی با تشکل‌های صنفی برای جابجایی زائران اربعین حسینی این اتوبوس ها از بیستم تا بیست و نهم آبان از پایانه مسافری استان تهران سرویس های خود را انجام خواهند داد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران یادآور شد: همچنین با همکاری انجمن صنفی داخلی و شرکت‌های بین‌المللی 30 کامیون نیز برای جابجایی اقلام مورد نیاز مصرفی زائران اربعین حسینی به کربلا اعزام می شوند.
وی اعلام کرد از سی ام آبان یک هزار اتوبوس خالی از تهران برای بازگرداندن زائران اربعین به مرز مهران اعزام می‌شوند زیرا پیش بینی می شود امسال شمار زائران حسینی عازم کربلا از استان تهران 20 درصد افزایش یابد.
نصرالله نژاد از فروش نامحدود بلیت در ایام اربعین از پایانه‌های تهران به مقصد سایر استان‌ها خبر داد و گفت: همزمان با سرویس های اربعین حسینی فروش بلیت به سایر استان های کشور از تهران ادامه خواهد داشت.
وی از برگزاری جلسه‌های مشترک با پلیس راه و امداد خودرو همچنین اورژانس خبر داد و گفت: اتوبوس‌های اورژانس در ساوه و قم مستقر است و معاینه فنی خودروها به صورت شبانه ‌روزی انجام می‌شود، همچنین سه جرثقیل امدادی در محورهای فیروزکوه، قم و ساوه مستقر می‌شود و هماهنگی لازم برای تامین سوخت موردنیاز خودروها نیز انجام شده است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از رانندگان خواست تجهیزات موردنیاز و تمهیدات تامین ایمنی را همراه داشته باشند و با راهداران استان برای سهولت تردد همکاری کنند.
به گزارش ایرنا، پارسال بیش از دو میلیون زائر ایرانی از سراسر کشور برای شرکت در مراسم اربعین حسینی عازم کربلا شدند و امسال پیش بینی می شود نزدیک به سه میلیون نفر از ایران از طریق سه مرز مهران، شلمچه و چزابه عازم کربلا شوند.
اقتصام**1108**1961** تنظیم کننده: ایرج منصوری** انتشاردهنده:‌ مریم مسعود


ثبت نظر

ارسال