«سامانه پارس» بانک پارسیان شیوه ای نو در ارائه خدمات الکترونیک بانکی

نمایه بانک : در «ششمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت» بانک پارسیان با دو محصول و خدمت تازه در زمینه خدمات الکترونیک حضور یافت.
  • سه شنبه 14 دی 1395 ساعت 23:45

به گزارش نمایه بانک ، به گفته مدیر روابط عمومی بانک پارسیان ؛ محصول جدید بانک پارسیان که به تازگی رونمایی شده است با نام «سامانه پارس» دارای این امتیاز است که مشتریان در آن قادر خواهند بود بدون حضور در شعب بانک ، رمز دریافت کنند و این خدمت تازه ،  یکی از مشکلات بسیاری از مشتریان بانکی ، خصوصا مشتریان بانک پارسیان در خارج از کشور که همانا الزام حضور در شعب بانک برای دریافت رمز بود  را تسهیل خواهد کرد. 

بر اساس این امکان و با توجه به بستر امنیتی بسیار بالا که برای سامانه پارس در نظر گرفته و طراحی شده است ، مشتریان قادر به دریافت رمز خود در خارج از شعب بانک پارسیان خواهند بود .

برای دسترسی به این محصول جدید بانک پارسیان ، آیکون جداگانه ای با نام «سامانه پارس» در پرتال بانک پارسیان در نظر گرفته شده است .

خدمت الکترونیکی دیگر که به تازگی به شبکه بانکی بانک پارسیان وارد شده ، مربوط به تجارت الکترونیک پارسیان بوده و اپلیکیشن موبایلی و قرعه کشی آنلاین است که در الکامپ ارائه شد .

این مقام مسوول در روابط عمومی بانک پارسیان در پایان گفت : با توجه به اهمیتی که ارائه خدمات الکترونیکی بانکها در جذب مشتریان بانکی دارد ، ضروری می نماید که بانک ها در شبکه بانکی به روزترین و نوآورانه ترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند. برگزاری همایشها با رویکرد عرضه و معرفی خدمات الکترونیک بانکی می تواند عرصه را برای تعامل و رقابت سالم میان ارائه دهندگان چنین خدماتی فراهم آورد .

 تهیه و تنظیم خبر: نازیلا محمدی


ثبت نظر

ارسال