نسخه جدید تارگاه بانک آینده رونمایی شد

نمایه بانک : در طراحی نسخه جدید تارگاه بانک آینده تلاش شده است با ساده‌سازی، روان‌سازی، ایجاد سهولت، سرعت و بهینه‌سازی ‌ساز و کارهای عرضه الکترونیکی خدمات و محصولات بانک به مشتریان، تارگاهی کارآمد و به‌روز ایجاد گردد.
  • سه شنبه 14 دی 1395 ساعت 13:30

به گزارش نمایه بانک ، در راستای اهداف خود مبنی بر جلب رضایت و وفاداری مشتریان از طریق تعامل مداوم و نزدیک، ارتقای مستمر بهره‌وری بانک و توسعه قابلیت‌های کلیدی در زمینه بانکداری مجازی، همچنین به منظور خدمت‌رسانی بیشتر به مشتریان گرامی؛ برآن شد تا با بهره گیری از مهارت و توان مدیران، کارشناسان و متخصصانِ خود، بستری امن فراهم سازد تا دسترسی به خدمات و محصولات مورد نیاز مشتریان، به سادگی و سهولت امکان پذیر شود. بدین منظورتارگاه جدید بانک آینده راه اندازی گردید.
در طراحی نسخه جدید تارگاه بانک آینده؛ تلاش شده است، با ساده‌سازی، روان‌سازی، ایجاد سهولت، سرعت و بهینه‌سازی ‌ساز وکارهای عرضه الکترونیکی خدمات و محصولات بانک به مشتریان، تارگاهی کارآمد و به‌روز ایجاد گردد.
بدیهی‌ است؛ تعامل، تبادل نظر و استفاده از پیشنهادات مخاطبان محترم تارگاه بانک آینده تنها راه رسیدن به تارگاهی قوی و سودمند خواهد بود، لذا از همه مشتریان گران‌قدر بانک آینده خواهشمندیم همچنان با نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود ما را در خدمت رسانی بیشتر و بهتر، یاری نمایند.


ثبت نظر

ارسال