پیام نوروزی مدیرعامل بانک اقتصاد نوین

نمایه بانک : در آستانه نوروز و بهار تازه، بسیار خوشحالم از اینکه توانستیم با عنایت پروردگار متعال با همراهی، همدلی و همفکری دستاوردهای تازه و افتخارات بیشتری در کارنامه درخشان خانواده بزرگ بانک اقتصادنوین ثبت کنیم.
  • سه شنبه 1 فروردین 1396 ساعت 15:50

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، متن این پیام بدین شرح است : 


بنام خدای بهار آفرین      بهار آفرین را هزار آفرین
دوستان و عزیزان خوبم؛
سلام و وقت به خیر
واقعا چه افسانه زیبایی است! آغاز سال نو با آغاز بهار، با طلوع طراوت، سرسبزی و شادابی طبیعت!
باید که به این حسن انتخاب و سلیقه پدران و نیاکامان ببالیم و افتخار کنیم. انتخابی که رویش و نوزایی طبیعت را نماد و نمومه تحول، سازندگی، حرکت و پویایی دانسته و نوروز نامیده است.
نورزو تجدید خاطره بزرگی است: خاطره خویشاوندی انسان با طبیعت. هر سال آن فرزند فراموش کار که، سرگرم کارهای مصنوعی و ساخته‌های پیچیده خود، مادر خویش را از یاد می برد، با یادآوری وسوسه آمیز نوروز به دامن وی باز می‌گردد و با او، این بازگشت و تجدید دیدار را جشن می‌گیرد. فرزند در دامن مادر، خود را باز می‌یابد و مادر در کنار فرزند چهره‌اش از شادی می‌شکفد، اشک شوق می بارد و فریادهای شادی می‌کشد، جوان می شود، حیات دوباره می‌گیرد. با دیدرا یوسفش بینا و بیدار می‌شود.
نوروز دست مردم را می‌گیرد و از زیر سقف‌ها و درهای بسته فضاهای خفه لای دیوارهای بلند و نزدیک شهرها و خانه‌ها، به دامن آزاد و بیکرانه طبیعت می‌کشاند: گرم از بهار، روشن از آفتاب، لرزان از هیجان آفرینش و آفریدن، زیبا از هنرمندی باد و باران، آراسته با شکوفه، جوانه، سبزه و معطر از بوی باران، بوی پونه، بوی خاک، شاخه‌های شسته، باران خورده، پاک.
در آستانه نوروز و بهار تازه، بسیار خوشحالم از اینکه توانستیم با عنایت پروردگار متعال با همراهی، همدلی و همفکری دستاوردهای تازه و افتخارات بیشتری در کارنامه درخشان خانواده بزرگ بانک اقتصادنوین ثبت کنیم.
از شما عزیزانی که اهتمام نمودید تا این افتخارات و دستاوردها در کارنامه بانک همیشه نوینمان ثبت شود، خاضعانه و حق شناسانه تقدیر و تشکر می‌نمایم و دست‌های پر مهرتان را به گرمی می‌فشارم.
مطمئنم که تلاش موثر و مجدانه مجموعه‌ای سخت کوش، مسئولیت‌پذیر و کارآمد، همه و همه نوید از روزهای بزرگ برای اولین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران را می‌دهند.
آغاز سال جدید و بهار پرطروات را که نشان بهره‌مندی از زندگی و نماد بهره‌وری در کار و تلاش است را به شما و خانواده گرامیتان شادباش می‌گویم و رویش جوانه‌های امید و شادی را در سرای پر مهرتان و سلامتی و سعادت را برای شما و خانوده گرانقدرتان از خداوند متعال آروزمندم و امیدوارم سال پیش رو سالی باشد پر از موفقیت و بهروزی و سربلندی برای خانواده بزرگ بانک اقتصادنوین. 
دوباره آمد از راه- بهار سبز و زیبا
                                                                                                                                                                                                         علی اصغر سفری
                                                                                                                                                                                                    مدیرعامل بانک اقتصادنوین


ثبت نظر

ارسال