در بزرگترین رویداد رباتیک غرب آسیا از بانک صادرات ایران تقدیر شد

نمایه بانک : در مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران ٢٠١٧ که با حضور دکتر عراقچی معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه برگزار شد با اعطا تندیس ویژه از بانک صادرات ایران تقدیر به عمل آمد.
  • دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 10:12

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران ، دوازدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ ایران ٢٠١٧ به عنوان بزرگترین رویداد رباتیک غرب آسیا که از سوی کمیته های ربوکاپ جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه آزاد اسلامی از تاریخ ١٥ الی ١٨ فروردین ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شد به پاس رویکرد و اقدامات موثر بانک صادرات ایران در زمینه توسعه، ترویج علم و دانش و فعالیت شرکت های دانش بنیان با اعطای تندیس ویژه از این بانک تقدیر شد. 

این گزارش می افزاید در این دوره از مسابقات تیم های از کشورهای: آمریکا، المان، هند، ژاپن، چین، سنگاپور، کره جنوبی، هلند، انگلستان، پاکستان، پرو، مکزیک و ترکیه و تیم های قدرتمندی از ایران حضور داشتند و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

شایان توجه است این بانک درگذشته نیز از پروژه ساخت خودروی هاوین ٢ که با انرژی خورشیدی کار می کند حمایت به عمل آورد که در مسابقات دانشگاه میشیگان آمریکا به موفقیت چشمگیری دست یافت و عنوان بهترین تیم خارجی مسابقات را از آن خود کرد.


ثبت نظر

ارسال