برگزاری مراسم بزرگداشت روز جانباز در بانک ملی ایران / طرح خدمت با بانک صنعت و معدن به طور موقت اجرا نمی‌شود

نمایه بانک : با حضور محمود شایان عضو هیأت مدیره و جمعی از مدیران و کارکنان بانک ملی ایران، مراسم جشن میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و بزرگداشت روز جانباز در نمازخانه ادارات مرکزی این بانک برگزار شد. / طرح خدمت با بانک صنعت و معدن به طور موقت اجرا نمی‌شود.
  • دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 ساعت 1:9
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی، با حضور محمود شایان عضو هیأت مدیره و جمعی از مدیران و کارکنان بانک ملی ایران، مراسم جشن میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و بزرگداشت روز جانباز در نمازخانه ادارات مرکزی این بانک برگزار شد.
در این مراسم مسئول امور ایثارگران بانک ملی ایران با تبریک این روز، از مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره بانک به دلیل پیگیری‌های متعدد امور مربوط به ایثارگران و جانبازان بانک تشکر کرد.
 رضا خسروی با اشاره به بازدید‌های دوره‌ای از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان بانک ملی ایران تاکید کرد : ایران اسلامی، امروز امنیت خود را مدیون جانفشانی‌های ایثارگران است.  
در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین عبداله محمد دوست استاد دانشگاه امام صادق (ع) به تبیین نقش و شخصیت حضرت ابوالفضل (ع) در واقعه کربلا پرداخت.  
محمد دوست همچنین با اشاره به مسائل منطقه‌ای تاکید کرد: امروز معادلات در داخل و خارج تغییر کرده و ایران جایگاه ویژه‌ای در جهان دارد. 
در ادامه دو نفر از کارکنان جانباز این بانک به ذکر خاطراتی از جنگ پرداختند.
                                                                              *******************************************

طرح خدمت با بانک صنعت و معدن به طور موقت اجرا نمی‌شود

به علت تغییر در سامانه بانکداری متمرکز بانک صنعت و معدن، طرح خدمت (تبادل چک و واریز وجه) میان بانک ملی ایران و بانک صنعت و معدن تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.
طرح خدمت به منظور افزایش سرعت خدمات بانکی و بهبود خدمات رسانی به مشتریان و مربوط به پرداخت چک و واریز وجه به صورت متقابل و لحظه‌ای در شعب بانک‌های مذکور می باشد.



ثبت نظر

ارسال