در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی؛ ساخت مدرسه در روستای سورباغ شهرستان میانه توسط بانک‌پاسارگاد آغاز شد

نمایه بانک : بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، ساخت یک باب مدرسه در مناطق محروم روستای سورباغ از توابع شهرستان میانه در استان آذربایجان شرقی را آغاز کرد.
  • جمعه 23 تیر 1396 ساعت 21:41

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط‌ عمومی بانک‌ پاسارگاد،  در مراسم آغاز ساخت این مدرسه، جمعی از مدیران و مسئولان محلی از جمله مسئولان آموزش و پرورش و مدیران این بانک حضور داشتند.

بر اساس این خبر، این مدرسه با همکاری اداره کل نوسازی مدارس استان آذربایجان شرقی ساخته خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود در مدت 4 ماه آماده بهره‌برداری شود.

گفتنی است بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، در مناطق محروم استان‌های مختلف کشور، به ساخت مدرسه، کتابخانه‌های عمومی، خانه‌های بهداشت و بیمارستان اقدام می‌کند. این بانک همچنین در راستای ایفای رسالت‌های اجتماعی خود اقداماتی از قبیل حمایت از مؤسسات عام‌المنفعه و جمعیت‌های خیریه، حمایت از نخبگان علمی و نفرات برتر کنکور سراسری تا هر مقطعی که در کشور ادامه تحصیل دهند، توجه ویژه به بحث ورزش و حمایت از ورزشکاران تیم‌های مختلف مانند کشتی، فوتسال، کوهنوردی و ...، حمایت از برگزاری کنفرانس‌ها و همایش‌های علمی و تخصصی، کمک به آزادی زندانیان مالی غیرمقصر، پشتیبانی از هنرمندان و فعالیت‌های هنری، کمک به نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از بلایای طبیعی و ... را در کارنامه خود دارد.




ثبت نظر

ارسال