مدیر عامل بانک صادرات ایران: مسیر حرکت بانک کاملا مثبت و امیدوارکننده است

نمایه بانک : ​زراعتی مدیرعامل بانک صادرات ایران به برنامه استراتژیک تدوین شده این بانک برای همگامی با بانکداری بین الملل و تبدیل شدن به برترین بانک کشور خبر داد.
  • پنجشنبه 5 مرداد 1396 ساعت 19:6

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک صادرات، زراعتی مدیر عامل این بانک در بازدید از شعب استان گیلان شامل؛ رضوانشهر، لشت نشاء، دستک، چاف و بندرکیاشهر، با اشاره به اینکه بانک صادرات ایران بصورت هدفمند تلاش نموده است با شناسایی و اجرای استانداردهای بین المللی و حرفه ای در صنعت بانکداری به الگویی برجسته در بازار رقابتی بین بانکی تبدیل شود، افزود: البته از نظر شاخصهای موجود، هنوز تا هدفگذاریهای انجام شده فاصله زیادی داریم اما اطمینان داریم که مسیر حرکت بانک صادرات ایران کاملا مثبت و امیدوار کننده است.
وی ادامه داد: برنامه استراتژیک در بانک توسط متخصصان و کارکنان با تجربه تدوین و بزودی تحولات بزرگی را در سطح سازمان از نظرکیفیت خدمات، تنوع محصولات و شیوه های ارائه سرویسهای بانکی به مشتریان شاهد خواهیم بود.
مدیرعامل افزود: استاندارد سازی عملکردها، چابک سازی سازمان، ارائه خدمات به مشتریان متناسب با خواسته و انتظارات آنان و همچنین ارائه خدمات نوین مبتنی بر نرم افزار های تحت وب و گوشی های هوشمند از رئوس برنامه های استراتژیک بانک می باشند.
وی در این دیدارها با اشاره به لزوم همراهی کارکنان شعب اظهار داشت: تحقق اهداف بانک در گرو تلاش کارکنان صدیق و زحمتکش آن است و بر خود لازم می‌دانم که ضمن حضور در واحدهای صف به خصوص شعب دور از مرکز استان، از دغدغه‌ها و مسائل آن‌ها آگاه و از پیشنهادها و نظرهایشان در پیشبرد برنامه‌های بانک بهره‌مند شوم.
مدیرعامل بانک صادرات ایران مهمترین دارایی بانک را اعتماد مشتریان معرفی نمود و گفت: می بایست با ارائه خدمات با کیفیت و متنوع تلاش نمائیم به انتظارات مشتریان پاسخ داده و وفاداری آنان به بانک را افزایش دهیم.

بانک صادرات ایران ٦٦٧٦ فقره وام قرض الحسنه مشاغل خانگی پرداخت

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک صادرات، بانک صادرات ایران طی ١٥ ماهه گذشته، ٦٦٧٦ فقره وام قرض الحسنه مشاغل خانگی به معرفی شدگان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت کرد.
این بانک در سال ٩٥، به ٦٢٥٦ نفر متقاضی و در ٣ ماهه اول امسال نیز به ٤٢٠ نفر معرفی شده از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وام قرض الحسنه مشاغل خانگی پرداخت نموده که رقم کل پرداختی در این مدت بالغ بر ٣٠١ میلیارد ریال بوده است.
بنابراین گزارش مشارکت اعتباری بانک صادرات در طرح های تولیدی و اشتغال زا به جهت اجرای اصل اقتصاد مقاومتی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و اجرای سیاستهای دولت محترم مبنی بر ضرورت تولید و اشتغالزایی، طی چندین ماهه گذشته در دستور کار این بانک قرار گرفته است.

وام ١٨٩٠ میلیارد ریالی بانک صادرات ایران به ١٥ هزار مددجوی بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک صادرات، بانک صادرات ایران طی ١٥ ماهه منتهی به پایان خرداد ماه امسال،١٨٩٠ میلیارد ریال وام قرض الحسنه به بیش از ١٥ هزار مددجوی معرفی شده از سوی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی، پرداخت کرد.
طی ١٥ ماهه منتهی به پایان خرداد ماه سالجاری، بانک صادرات ایران به مددجویان معرفی شده از سوی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) در سال ٩٥ تعداد ١٠١٧٠ فقره وام قرض الحسنه به مبلغ ١٢٧٥ میلیارد ریال و در سال ٩٦ تعداد ٢٠٧٨ فقره وام به مبلغ ٢٧١ میلیارد ریال پرداخت کرده که جمعاً در این بخش ١٢ هزار و ٢٤٨ فقره وام به ارزش ١٥٤٦ میلیارد ریال بوده است.
همچنین بنابراین گزارش، بانک صادرات ایران طی مدت یاد شده به مددجویان معرفی شده از سوی سازمان بهزیستی، ٣٢٥٤ فقره وام قرض الحسنه به ارزش ٣٤٤ میلیارد ریال پرداخت نموده است.
بنابر گزارش مزبور؛ بانک صادرات ایران حسب اجرای مفاد بند"ج" تبصره ١٦ قانون بودجه سال ٩٤، تبصره ٢٦ قانون بودجه سال٩٥ کل کشور، موضوع اعطای تسهیلات اشتغالزایی به مدد جویان و کارفرمایان، طرح های اشتغال مددجویی با معرفی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور را در دستور کار خود قرار داده است.

کنسرسیوم بانکی برای توسعه اشتغال استان گیلان تشکیل شد

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک صادرات، با هدف کارآفرینی، اشتغالزایی و توسعه اقتصادی استان گیلان، بانکهای صادرات ایران، ملی، کشاورزی، صنعت و معدن و سپه در قالب کنسرسیوم موافقت نمودند یک طرح کلان معرفی شده از سوی استانداری را تأمین اعتبار نمایند.
جلسه مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی، کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گیلان با حضور دکتر نوبخت معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و تعدادی از مدیران بانکی و کشوری برگزار شد.
نوبخت در این جلسه  که در محل استانداری گیلان برگزار شد، گفت: در کنار انجام کارهای عمرانی و زیربنایی، به محرومان و اقشار آسیب پذیر جامعه نیز توجه ویژه داریم و نمی توانیم منتظر بمانیم ابتدا توسعه ایجاد شود و بعد از آن به محرومان رسیدگی شود. وی در ادامه افزود: برای توسعه کشور به دور از علایق و سلایق سیاسی باید در کنار یکدیگر تلاش نمائیم.
 نوبخت با تأکید بر اینکه توسعه بدون زیرساخت ها حاصل نمی شود، از اعلام آمادگی مدیران عامل بانکهای کشور برای طرحهای اشتغال زایی تشکر کرد و گفت: بی شک حمایتهای بانکهای کشور می تواند استان گیلان را در مسیر رشد و توسعه روزافزون قرار دهد.
همچنین در این جلسه در راستای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی و همسو با سیاستهای دولت محترم و با ابتکار و پیشنهاد زراعتی مدیرعامل بانک صادرات ایران، مدیران عامل بانکهای ملی، کشاورزی، صنعت و معدن و سپه طی نامه ای خطاب به دکتر نوبخت موافقت نمودند برای توسعه اشتغال استان گیلان در قالب یک کنسرسیوم، از طرحی تولیدی و اشتغالزا به انتخاب استاندار گیلان حمایت مالی و تأمین اعتبار نمایند. 

معاون اعتباری بانک صادرات ایران بر لزوم وصول مطالبات تأکید کرد

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک صادرات، معاون اعتباری مدیر عامل بانک صادرات ایران به اتفاق روسای ادارات کل ارز و اعتبارات از مدیریت شعب استان هرمزگان بازدید نمود.
یوسفیان معاون اعتباری مدیر عامل ضمن بازدید از ظرفیتهای اقتصادی استان هرمزگان، به بررسی عملکرد مدیریت شعب این استان در مقوله اعطای تسهیلات، ضمانت نامه های ریالی و ارزی، اعتبارات اسنادی ریالی و ارزی و همچنین مطالبات پرداخت.
یوسفیان با اعلام اینکه بانک صادرات ایران در استان هرمزگان توانسته با ٣ درصد حاشیه سود مثبت در اسفند ماه سال ٩٥ و همچنین 2/7 درصد حاشیه سود مثبت در پایان خرداد ماه ٩٦ عملکرد مناسبی داشته باشد، اصلی ترین شاخص جهت بررسی عملکرد بانک را حاشیه سود عنوان نمود و عملکرد کارکنان بانک در استان را مورد تقدیر قرار داد.
بنابراین گزارش، معاون اعتباری مدیر عامل، مهمترین دغدغه موجود را فاصله گرفتن قیمت تمام شده پول و نرخ موثر تسهیلات برشمرد و افزود: به منظور دستیابی به حاشیه سود مناسب علاوه بر کاهش بهای تمام شده پول، افزایش نرخ موثر تسهیلات نیز ضرورت داشته و می بایست مد نظر یکایک کارکنان بانک قرار گیرد.
وی همچنین با اشاره به پتانسیل های اقتصادی موجود در استان هرمزگان، پرداخت تسهیلات در قالب خرید دین را مورد تأکید قرار داد.


ثبت نظر

ارسال