افتتاح کلینیک آریتمی و پیس میکر بیمارستان بانک ملی ایران/تاکید مدیران بانک ملی ایران بر مشتری مداری در شعب

نمایه بانک : کلینیک آریتمی و پیس میکر بیمارستان بانک ملی ایران با حضور حبیب الله رشید ارده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، حسن شهرآشوب مدیر امور طرح و برنامه و دکتر سید نوید میر نوبهار رییس بیمارستان این بانک به بهره برداری رسید.
  • دوشنبه 9 مرداد 1396 ساعت 2:36

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی، با افتتاح این کلینیک، بیمارستان بانک ملی ایران به جمع معدود بیمارستان های دارای کلینیک آریتمی و پیس میکر در تهران پیوست.
کلینیک آریتمی درمانگاهی است که در آن اقدامات تشخیصی -درمانی  در مورد اختلالات ضربان  قلبی توسط پزشک انجام می گیرد.
با استفاده از دستگاه های این کلینیک، نامنظمی و تند یا کند تپیدن قلب بیماران کنترل می شود و در صورت نیاز، این اختلال با دارو رفع می شودو در غیر این صورت با استفاده از پیس میکر یا آی سی دی، قلب بیمار فعالیت عادی خود را از سر می گیرد.
بیماران گرامی می توانند روزهای یکشنبه از ساعت 14 تا 16 برای استفاده از خدمات این کلینیک، به بیمارستان بانک ملی ایران مراجعه کنند.
قابل ذکر است که حاضران پس از افتتاح کلینیک آریتمی و پیس میکر، از بخش در حال ساخت آنژیوگرافی بیمارستان بانک ملی ایران بازدید کردند.

تاکید مدیران بانک ملی ایران بر مشتری مداری در شعب

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی، عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر این که بانک ها از بالا بودن نرخ سود منتفع نمی شوند، گفت: در شرایط کنونی قیمت تمام شده پول در بانک ها بالاست و این وضعیت به نظام اقتصادی آسیب خواهد رساند.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، غلامرضا پناهی در همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب استان البرز که امروز یکشنبه 8 مرداد برگزار شد، افزود: علاقه به سپرده گذاری در بانک ها برای دریافت سود، نباید به رقیبی برای سرمایه گذاری در بخش های تولیدی و اقتصادی تبدیل شود.
وی همچنین بر لزوم حفظ کرامت همه مشتریان بانک تاکید کرد و ادامه داد: نظام بانکی ایران فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته، اما اکنون همه بانک های دولتی و خصوصی مانند حلقه های یک زنجیر به هم متصلند و اگر برای هر کدام از آنها مشکلی ایجاد شود، بقیه چتر حمایتی خود را بر سر نظام بانکی گسترده می کنند.
معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران با اشاره به این که در سال 1396 سیاست های کلان بانک بر رونق واحدهای تولیدی پایه گذاری شده است، اظهار کرد: بر این اساس همه شعب بانک ملی ایران در احداث واحدهای تولیدی به منظور کارآفرینی و همچنین کمک به رونق اقتصادی مشارکت خواهند کرد تا سرعت بهره برداری از واحدهای تولیدی افزایش یافته و از بیشترین ظرفیت در جهت تولید ملی استفاده شود. 
به گفته وی، در حوزه بین الملل و دوران پسابرجام، فرصت برقراری ارتباط با تعدادی از بانک های بزرگ دنیا برای بانک ملی ایران ایجاد شده و در همین فرصت کم، میزان گشایش LC و صدور حواله ارزی رشد قابل توجهی داشته است. 
مدیر امور شعب منطقه یک کشور بانک ملی ایران هم با تقدیر از عملکرد عبدالله جلالی رئیس اداره امور شعب استان البرز گفت: ارتقای هفت شعبه از شعب تحت پوشش این استان، نقطه عطفی در فعالیت های بانک خواهد بود و قطعاً چشم انداز بانک ملی ایران را در این استان ارتقا خواهد داد. 
حمیدرضا فتحی بیرانوند به اهمیت جذب منابع ارزان قیمت و تخصیص مناسب منابع جذب شده به عنوان مهم ترین شاخص های عملکردی همسو با رویکرد مدیران عالی رتبه بانک ملی ایران اشاره و خاطرنشان کرد: در ابتدای سال 1396 اهداف عملیاتی برای همه واحدها تعیین شده که رسیدن به یک چشم انداز مطلوب، منوط به دستیابی به همه آنهاست.
وی افزود: درآمدهای کارمزدی و غیرمشاع از مواردی است که در سایه تکریم مشتری و ارائه خدمات بانکی مطلوب به مشتریان حاصل خواهد شد. 
سعدالله عیسی زاده مدیر امور مجلس بانک ملی ایران نیز با تقدیر از رئیس اداره امور شعب استان البرز به دلیل ارتباط بسیار نزدیک و موثر با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، گفت: تکریم اقشار مختلف مردم و نمایندگان آنها در بانک ملی ایران از اولویت بالایی برخوردار است.
هادی سالار خیلی رئیس اداره کل سازمان و روش های بانک ملی ایران نیز در این مراسم با اشاره به پتانسیل بالای استان البرز به جهت موقعیت جغرافیایی و شعب موجود، گفت: سطح انتظارات از این استان افزایش یافته و ضرورت دارد همه همکاران با انسجام و هماهنگی در عملکرد کلی بانک ملی ایران تاثیر مثبت داشته باشند. 

محمد رضایی رئیس اداره کل سرمایه انسانی بانک ملی ایران هم با اشاره به اهمیت توجه به معیشت کارکنان بانک، گفت: شخص مدیرعامل بر رعایت این موضوع تاکید دارند.
وی افزود: رعایت حقوق کارکنان در کنار رعایت حقوق مشتریان در بانک ملی ایران باعث ارتقای روزافزون جایگاه بانک در جامعه شده است.
عبدالله جلالی رئیس اداره امور شعب استان البرز نیز در این همایش، خلاصه ای از عملکرد این اداره امور شعب را در همه شاخص های عملکردی تا پایان تیر ماه سال جاری ارائه کرد.
وی همچنین اعلام کرد: این اداره امور درکنار تکریم ارباب رجوع، با تشکیل کارگروه های متفاوت در امور بازاریابی و جذب منابع ارزان قیمت، سرمایه انسانی، پیگیری وصول مطالبات، سود و زیان، مصارف و صدور ضمانتنامه، سعی بر این دارد که به  اهداف عملیاتی تعیین شده از سوی مدیران عالی بانک دست یافته و سند افتخار دیگری در استان البرز برای بانک ملی ایران ثبت کند. 
در پایان همایش با اعطای لوح و احکام صادره به مسئولان شعب ارتقا یافته، از آنها تقدیر شد.

ثبت نظر

ارسال