بانک شهر؛ حامی و بازوی مدیریت شهری

نمایه بانک : نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش درآمدهای پایدار در توسعه شهرهای کشور، بانک شهر را حامی مدیریت شهری دانست بر نقش تاثیر گذار آن در کسب درآمدهای پایدار تاکید کرد.
  • پنجشنبه 19 مرداد 1396 ساعت 20:48

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک شهر،حمیدرضا فولادگر در خصوص همکاری بانک شهر در به سرانجام رسیدن بسیاری از پروژه های نیمه تمام درشهرها

گفت: بانک شهر طی چند سال فعالیت خود توانست به سرعت توسعه پیدا کرده و برشرایط اقتصادی شهرها تاثیرگذار باشد.


وی با تاکید براینکه بانک‌ها می‌توانند در شرایط مختلف اقتصادی بااعطای تسهیلات به فعالان صنایع ، اقتصاد کشور را از ورطه ورشکستگیو نابسامانی نجات دهند،

اظهار کرد: بانک شهر طی فعالیت چند سالهخود همواره به عنوان بانکی در کنار مردم و مسئولان آماده خدمتگزاری درحدتوان خود بوده است.

فولادگر با اشاره به همکاری این بانک در تامین مالی پروژه‌های عمرانیاستان اصفهان افزود: در حال حاضر در شهرهای بزرگ دنیا روش‌هایمتفاوتی برای تامین پروژه‌ها وجود

دارد که یکی از آنها ارائه تسهیلات ازسوی بانک‌ها به شهرداری‌هاست، که بانک شهر در این زمینه پویا بوده وبرخی از پروژه های مهم شهری و عمرانی استان را حمایت

کرده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقشدرآمدهای پایدار در توسعه شهرهای کشور، گفت: باید با استفاده ازظرفیت این درآمدها برای بهبود بیش

از پیش شهرها استفاده کرد.

فولادگر تصریح کرد: حمایت‌های بانک شهر از شهرداری‌ها طی چند سالاخیر بسیاری از اقدامات عمرانی به جامانده از گذشته را به سرانجامرساند.

وی در ادامه پیشرفت‌های بانک شهر در حوزه بانکداری الکترونیک و قرارگرفتن این بانک در میان بانک‌های برتر کشور را بسیار مثبت و قابلقدردانی ارزیابی کرد.

بانک شهر پشتوانه عظیم مدیریت شهری کلان‌شهرها

عضو شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید براین‌که پشتوانه ای عظیم به نام بانک شهر در کنار مدیریت شهری کلان شهرها قرار دارد، گفت: این بانک به عنوان یک بانک تازه تاسیس توانسته است مدیریت جهادی را در کلانشهرها به منصه ظهور برساند.
به گزارش مرکز ارتباطات و  روابط عمومی بانک شهر، حسن پژمان با بیان این مطلب اظهار کرد: زیرساخت‌های کلانشهرها سال‌هاست که با همت مدیران شهری و همکاری بانک شهر شکل می گیرد.
وی با بیان این‌که بانک شهر طی سالهای گذشته خدمات بسیار خوبی را در شهر مشهد و سایر کلانشهرها از خود برجای گذاشته است گفت: وجود یک بنگاه اقتصادی قدرتمند در کنار مدیریت شهری تاثیر بسزایی در تصمیم سازی مدیران شهری دارد.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: امروزه درآمد شهرها آنقدر در برابر هزینه ها ناچیز است که همین مقدار نیز صرف بودجه جاری شهر شده و چیزی برای فعالیت‌های عمرانی شهرها باقی نمی‌ماند.
پژمان تصریح کرد: بانک شهر به عنوان یک بانک تازه تاسیس توانست مدیریت واقعی را در کلانشهرها منصه ظهور برساند و به عنوان بازوی قدرتمند مدیریت شهری به شمار برود.
وی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری برای ایجاد یک خط قطار شهری به بودجه ای چند هزار میلیارد تومانی نیاز دارد و این درآمد های جزئی قطعا پاسخگوی این حجم عظیم منابع نخواهد بود، از این رو سال‌هاست که شهرداری‌ها با پشتوانه ای به نام بانک شهر با خیال آسوده اقدام به تصمیم گیری و اغاز یک پروژه عظیم در شهرها می پردازند.


حسین محمد پورزرندی: 
حمایت بانک شهر از توسعه خطوط ریلی ادامه دارد

با حمایت‌های همه جانبه بانک شهر خط 8 متروی پایتخت با رسیدن به فرودگاه امام خمینی(ره) تکمیل و برای استفاده در اختیار هموطنان و مسافران سفرهای بین المللی قرار گرفت.
به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، فاز دوم این خط در حدفاصل ایستگاه نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تا فرودگاه امام خمینی (ره) به عنوان یکی از زیباترین ایستگاه‌های مترو پایتخت، طی مراسمی و با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، شهردار پایتخت و مدیرعامل متروی تهران افتتاح شد.


لاریجانی: قدردانی از تلاشگران عمران و آبادی پایتخت

رئیس مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه عمران و آبادی پایتخت اظهار کرد: برای به ثمر رسیدن پروژه‌های شهری زحمات زیادی کشیده شده است که قابل تحسین است و باید از تلاش همه کسانی که در این زمینه همکاری داشتند، قدردانی کرد.
وی افزود: اقدامات خوبی در راستای توسعه متروی تهران صورت گرفته است و ایستگاه شهر آفتاب خط 8 متروی تهران بسیار مرتب و منظم و استانداردهای لازم در این خصوص رعایت شده است.
لاریجانی با بیان این‌که تکمیل شبکه‌های مترو باعث تسریع در تردد مسافران می‌شود، افزود: یکی از کارهای مهم تهران این است که شبکه مترو کامل شد که کار باارزشی است و در این خصوص سرعت کارها خوب بوده است.


پورزرندی: بانک شهر بازوی کمکی مدیریت شهری است

همچنین مدیرعامل بانک شهر نیز در حاشیه این مراسم، با بیان این‌که بسیاری از پروژه‌های مهم شهری از جمله حمل و نقل ریلی در کلانشهرها به دلیل کمبود منابع مالی به سرانجام نمی‌رسید، گفت: در چند سال اخیر تلاش داشتیم تا به عنوان بازوی کمکی مدیریت شهری، در این حوزه، حامی شهرداری‌ها باشیم.
حسین محمد پورزرندی تصریح کرد: افزایش کیفی زندگی شهروندان از اهداف این بانک است و به طور حتم، حمایت‌ها از توسعه خطوط ریلی و حمل و نقل عمومی ادامه خواهد داشت.
وی با تاکید براین‌که حمایت از خطوط مترو در تهران و سایر کلانشهرها در دستور کار قرار گرفته است، گفت: طی چند سال گذشته بانک شهر و به عنوان حامی اصلی توسعه حمل و نقل عمومی و خطوط ریلی، نقش موثری در تامین منابع مالی این حوزه ایفا کرده و و قطعا این مسیر را ادامه خواهد داد.
پورزرندی ادامه داد: بانک شهر با هدف اولویت‌بخشی به مقوله مسئولیت اجتماعی در توسعه و افزایش خطوط مترو حمایت‌های قابل‌توجهی داشته و سرمایه‌گذار اصلی این حوزه در تهران و سایر کلانشهرها بوده است. همچنین بانک شهر به عنوان تنها سرمایه‌گذار اصلی خط۶ متروی تهران بوده است و ایستگاه فرودگاه مهرآباد نیز با حمایت این بانک به بهره‌برداری ‌رسید.


ثبت نظر

ارسال